The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Forresten, dette er ganske "ille". Personlig så elsker jeg de. Tror de fleste her inne vil HATE dette bandet: Prosthetic Cunt - Fuck her in the Ass Punch her in the Head Andre gode eksempler: Nunwhore Commando 666 - Anti-Virgin-Machinegun-Dildo Necrotic Disgorgement - Fornication With A Decomposing Stump Det er den morsomste tittelen på en sang jeg noen gang har hørt! :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Neida, de er snille som lam. har vært på konsert med et par av de. BTW, Excrementory Grindfuckers er FAEN ikke dårlig. De er BRA = UBERBRA! apropos morsom sangtittel: Bal-Sagoth - The Dark Liege of Chaos is Unleashed at the Ensorcelled Shrine of A'Zura Kai (The Splendour of a Thousand Swords Gleaming Beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II) Endret 30. juni 2005 av LarsP Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lil' Jon & The East Side Boyz. Er vel en form for "band". Neinei... Lil' Jon er jo det ypperste når det gjelder crunch rap! Så det går nok ikke *riste oppgitt på hodet* Det er jo bare "yo nigga yo nigga yo nigga yo nigga yo nigga yo nigga" hele tiden. Unskyld meg for "offensive language". Ja, og det er det som gjelder!.. Og forresten; Det er ikke bare "yo nigga yo nigga osv..! Da må du søke litt på lyrics av Lil' Jon... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Sikkert sinnsykt kule.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Forresten, dette er ganske "ille". Personlig så elsker jeg de. Tror de fleste her inne vil HATE dette bandet: Prosthetic Cunt - Fuck her in the Ass Punch her in the Head Andre gode eksempler: Nunwhore Commando 666 - Anti-Virgin-Machinegun-Dildo Necrotic Disgorgement - Fornication With A Decomposing Stump Legg til: Exhumed - Bleeding Heap of Menstrual Carnage, Exhumed - Lacerated and Molested Necro Vagina Exhumed - the Exquisite Flavor of Gastro Anal Tripe Belphegor - Drowned in Excrements Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 GÅTE Da har ikke du hørt mange band. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 GÅTE Da har ikke du hørt mange band. Første jeg kom på som rett og slett er forkastelig. Ellers så har vi jo fjortizzzz punk gruppene Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det måtte jo komme igjen... Det verste bandet eksistetrer ikke, rett og slett fordi ingen ville hørt på dem! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Det måtte jo komme igjen... Det verste bandet eksistetrer ikke, rett og slett fordi ingen ville hørt på dem! Det går altids ann å prøvelytte, vet du. Skal jeg definere prøvelytte? Altså, høre om bandet er verdt å høre på. Lytte litt. Og hva som er det verste bandet, er ens egen smaksak, siden hver enkelt oppfatter musikken sin som god, og hører av og til noen eksempler på mindre god musikk. Og av og til, er det et drittband, som topper ''the insuperable filth'', det bandet som topper alt du har hørt før, bare høres ut som real møkk når du hører på det. Rett og slett ekkelt og umenneskelig å høre på. Du kan ikke komme å si at det ikke er et ''verdens verste band''. Det er opp til hver enkelts ører. Ikke dine. Du hører ikke på noe annet enn de samme hele tiden, greit. Men andre utforsker, og finner enten bedre eller dårligere musikk. EDIT: Ikke ment som personhets, om du tror det. Endret 1. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det måtte jo komme igjen... Det verste bandet eksistetrer ikke, rett og slett fordi ingen ville hørt på dem! Det er jo en selvfølge, men her er vi ikke så sinnsykt korrekt-seriøse.... Hvilket band er det du synes er værst som har solgt nok til å være litt kjent? (tolk spørsmålet slik ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Det er dessverre så mye dårlige band der ute, at jeg ikke klarer å velge et. edit: Mötorhead? Tuller du Endret 1. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Darkness1231 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 de verste bandane er Backtreet Boys å DDE Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Scooter...definitivt. Merkelig at ingen har nevnt de før... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mötorhead? Tuller du Tuller ikke. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mötorhead? Tuller du Tuller ikke. da har ikke du hørt perler som ace of spades, eat the rich og så klart Overkill!! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mötorhead? Tuller du Tuller ikke. da har ikke du hørt perler som ace of spades, eat the rich og så klart Overkill!! Jo. Ace of Spades er den verste av dem.. æsjameg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå