cyriax Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har prøvd å sette opp en D-link DI 624+ bredbåndsrouter mot Telenor. Jeg har kjørt wizard for auto detect, men det fungerer ikke. Jeg ser at WAN lampen ikke lyser i modemet. Jeg har koblet slik: Etter tlf stikk har jeg en splitter. Deretter fra splitter rett i DI 624. Må jeg også ha et modem? Jeg var ellers av den oppfatning at jeg ikke trengte det. Noen som vet? Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Har dere noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du vil finne alle godkjente Modem hos Telenor men man bør vel tenke litt på ett som kjører som rent modem selv om DLink routeren din støtter helt fint å kjøre mot en annen router . Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Tar gjerne imot tips Lenke til kommentar
holvik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg kjøpte mitt modem hos Telenor (for 1 år siden). Det heter Speedtouch 510i. Om dette er ett bra kjøp vet jeg lite om ,men det har fungert bra til nå. Ellers har de ADSL modem på de fleste/alle nettbutikkene som selger datautstyr. Link til Telenor prisliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå