Backbone Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) om jeg går inn på modemet mitt, så kan jeg sette opp "napt". Da må jeg oppgi min lokale ip-adresse, og hvilken port jeg skal bruke. (Noen sier at du kan dele internett-linjen på pc'ene du har i huset ved å gjøre dette, slik at hver pc får like mye hastighet å jobbe med, men jeg vet ikke. vil bare hvite dette en gang for alle) om jeg gjør det med alle pc'ene i huset, hva er det egentlig som da skjer, altså HVA er det jeg gjør? Endret 30. juni 2005 av Backbone Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 bump................. Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har aldri hørt om NAPT. Er du sikker at det ikke er NAT- settings du snakker om? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Napt er vel Thompson sin måte og snakke om portforwarding, du bruker dette hvis du skal kjøre servere eller programmer som skal kunne nåes fra internett, det har ingenting med fordeling av båndbredde og gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå