Gå til innhold

God 5.1 spill lyd for 2500,-


Anbefalte innlegg

Jeg har et budskjett på 2500,- For disse pengene skal jeg ha et godt 5.1 Suround høyttaler system, det beste for pengene. Fra før av har jeg et "Creative SB Live! Player 5.1 Lydkort PCI Bulk" Jeg håper dette kortet holder til et godt 5.1 system.

Høytalerene skal brukest mest til spill feks. Battlefield 2 og alle de andre high end spillene.

 

Lyden på Battlefield 2 hakker med mitt eksisterende system. Om det er lydkort eller høytalere som har skylden vet jeg ikke sikkert. Men jeg kan trykt si at høytalerene er sprengte.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg Logitech Z-5500 5.1 og er meget fornøyd med det. Jeg bruker det på Xboxen og dvdspillern min. Ser ingen grunn til at det ikke skulle fungere minst like bra på PC siden det egentlig er et PC-høytalersystem. Du kan jo lese erfaringene som er på Logitech Z-5500 5.1 så får du sett litt forskjellige meninger. Jeg anbefaler i alle fall det systemet.

 

Superkonge

Lenke til kommentar
Selv har jeg Logitech Z-5500 5.1 og er meget fornøyd med det. Jeg bruker det på Xboxen og dvdspillern min. Ser ingen grunn til at det ikke skulle fungere minst like bra på PC siden det egentlig er et PC-høytalersystem. Du kan jo lese erfaringene som er på Logitech Z-5500 5.1 så får du sett litt forskjellige meninger. Jeg anbefaler i alle fall det systemet.

 

Superkonge

Etter å ha lest mange anbefalinger av Logitech Z-5500 5.1 har jeg bestemt meg for å gå for disse :D

 

Utrolig mye gode erfaringer folk har med dette anlegget da!

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Jeg har et budskjett på 2500,- For disse pengene skal jeg ha et godt 5.1 Suround høyttaler system, det beste for pengene. Fra før av har jeg et "Creative SB Live! Player 5.1 Lydkort PCI Bulk" Jeg håper dette kortet holder til et godt 5.1 system.

Høytalerene skal brukest mest til spill feks. Battlefield 2 og alle de andre high end spillene.

 

Lyden på Battlefield 2 hakker med mitt eksisterende system. Om det er lydkort eller høytalere som har skylden vet jeg ikke sikkert. Men jeg kan trykt si at høytalerene er sprengte.

 

På forhånd takk :)

Spiller du BF 2 så bør du også satse på et audigy 2 zs lydkort...det støtter den nye eax 4 som også bf 2 støtter..etter min mening så er det viktig med et bra lydkort hvis du skal kjøpe så dyre høytalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...