Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WinUpdate går tregt

Anbefalte innlegg

Har innstallert pc'en min på nytt idag, og da jeg skulle laste ned oppgraderingene

gikk det hele meget tregt. Det lå rundt 5-10 kb/s. De siste gangene jeg har formatert/lagt inn oppgraderingen gikk det også tregt.

Får også av og til opp en feilmeldig med masse numre, det slutter på EE2.

Har lest gjennom hele "hjelp" emnet, men finner ei en løsning på mitt problem.

Feilnummer: 0x80072EE2]

Det oppstod et problem på webområdet, og siden kan ikke vises. Alternativene som er oppgitt under, kan bidra til å løse problemet.

Alternativer for selvhjelp:

Vanlige spørsmål

Finn løsninger

Nyhetsgruppe for Windows Update

Alternativer for assistert støtte:

Microsoft Online Assisted Support (gratis for problemer med Windows Update)

Endret av gamemaster_001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært borti akkurat det samme. Nedlastinger fra Windows Update har stort sett gått i sneglefart (modem/ISDN-fart) den siste uka eller der omkring. Virker som om en del av serverene eller nettverket til Microsoft sliter for tida.

Lenke til kommentar

Nå er det jo en del som har skjedd med Windows Update i det siste. Microsoft har lansert Microsoft Update som kombinerer oppdateringer til Windows og Office.

I tiden etter det ble lansert har jeg selv hatt en del problemer med å få oppdatert.

Nå vet jeg ikke om Microsoft har gått helt over til Microsoft Update ennå, men du kan prøve HER

Jeg prøvde bare flere ganger en stund og til slutt fikk jeg oppdatert. Hastighetene var dessverre svært varierende...

Lenke til kommentar

Nå skal vist de kjøre noe verifiseringsdill da, har hatt problemer med "treg" oppdatering når j4g har fikset maskiner til folk jeg kjenner, og de har stort sett brukt "alternativt kjøpt" windows.

Jeg har bare lovlige lisenser selv, og her går alt snøgt :)

Lenke til kommentar
Nå skal vist de kjøre noe verifiseringsdill da, har hatt problemer med "treg" oppdatering når j4g har fikset maskiner til folk jeg kjenner, og de har stort sett brukt "alternativt kjøpt" windows.

Jeg har bare lovlige lisenser selv, og her går alt snøgt :)

Jeg kjører kun varer jeg har fått direkte fra MS, og her også går det tregt. Ligger på ca. 20-30kb/s mot normalt over 600....

Så at det har noe med lisens å gjøre det tviler jeg på. (De sier da også det i den første avtalen du godtar at ingen data sendes til MS...)

-KJ

Lenke til kommentar

Som over her sa.. Ting (Windowsupdate) har gått treigt etter at WSUS kom for fullt..

Men eg synkroniserte ein ny WSUS før i dag, og då gjekk det svært fort å laste ned.. Meiner det gjorde det på ei standalone klient i dag også..

Lenke til kommentar

Takker for alle svar :)

Sitter nå uten Adsl, med en gammel bærbat fra 1999 og modemlinje :(

Ringe for noen uker siden og spurte om de kunne oppgradere htetigheten til 4mb, de satt meg på listen, og...

siden torsdag har jeg vært uten nett, ringte å spurte om hva som skjedde, fikk svar om at de testet nettet for den nye hastigheten, og at det skulle vært ferdig iløpet av fredagen...

Håper jeg får tilbake adsln i morgentidlig.

:cry:

Lenke til kommentar

Samme her også. Dette har holdt på siden begynnelsen av året mener jeg å huske (correct me if I'm wrong). Noen ganger går det med sneglefart og andre ganger får jeg full hastighet. Er nok Microsoft som er årskaken ja. Har testet på mange forskjellige PC'er og mange forskjellige linjer (med og uten router). Nok et irritasjonsmoment fra Microsoft :hrm:

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...