Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Veilside styling til Celica

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har erfaring med original eller uoriginal Veilside styling til en AT200 hatchback(Sjette generasjons Celica 1.8)?

Jeg har bestilt original Veilside Invader styling fra Japan og har ventet i 2.5 måneder nå (det ble opplyst om 3 måneder ventetid, så jeg klager ikke enda). Stylingen ser jo riktig så fin ut, selv om den er i dyreste laget. 20 000,- for fronten, sideskjørtene og ny bakfanger. Vingen beholder jeg som den er, og hever den med originale Toyota raiser blocks senere (aka GT 4).

Tenker også å beholde fargen på bilen min, så det er bare de nye delene som skal lakkeres om (har original toyota super rød lakk nå). Lakkering og tilpassing/montering av stylingen ble kostende ca. 10 000,- sist jeg sjekket med butikken. Total pris på herligheten: ca. 30 000,- NOK..

PS: Jeg vet at blant annet StreetDesign selger fake Veilside styling til neste samme pris som den originale stylingen, og er glad jeg styrte unna dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke peilig på denne stylinga, men jeg veit at ei shappe her på kongsberg skulle ha 5000,- for å lakke hele Rekorden til en kammerat hvis han gjorde alt forarbeidet. (den prisen er inkludert metallic farge) Så jeg vil ikke tru det skal være et problem å få et bedre tilbud enn 10000,- for settet du skal ha lakka. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke peilig på denne stylinga, men jeg veit at ei shappe her på kongsberg skulle ha 5000,- for å lakke hele Rekorden til en kammerat hvis han gjorde alt forarbeidet. (den prisen er inkludert metallic farge) Så jeg vil ikke tru det skal være et problem å få et bedre tilbud enn 10000,- for settet du skal ha lakka. ;)

Les at 10 000,- er for tilpassing, lakkering og montering. Ikke bare for lakkeringen. Dessuten gjør dem hele jobben, ikke som i tilfelle med kameraten din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Regner med at du ennå venter på stylinga så det er vel ennå verdifullt med litt tilbakemelding.

Først og fremst, gratulerer med helt riktig valg av stylingprodusent, dette kommer du ikke til å angre på. Tilpassning av styling er som regel et sant hel***, og det koster gjerne like mye som stylingen i seg selv. Dette er mest fordi det selges et begredelig stort antall falske replica-kit her i landet.

VeilSide skal være "bolt-on", altså pakk ut av plastikken, sprøyt lakk, skru på. Dette får du sikkert gjort for en billig penge.

Siden du nå allerede har påkosta deg ekte styling så hadde det jo vært penest å få spakla på stylingen (fjerne skjøter og glipper mellom den og bilen). Det blir igjen mer jobb, mer lakk, men penere resultat.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...