sedsberg Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 I tillegg til tastaturlåsen må jeg bruke kode på skjermspareren for at mobilen ikke skal ringe opp dill og dall av seg selv når jeg har den i lomma. Nå har det utrolige skjedd at feil kode har blitt tastet inn 3 ganger mens jeg har hatt den i lomma på jobb. Slår skjermspareren inn nå blir jeg nødt til å skru mobilen av og på. Prøver jeg å endre tlf.kode får jeg beskjed om at "apparatkode sperret". Noen som vet hvordan man fikser dette, eller må jeg kjøpe ny telefon bare fordet jeg tasta feil kode på skjermspareren 3 ganger ved et uhell? (Om det siste er tilfelle skal jeg ALDRI så mye som tenke på å kjøpe siemens-møkk igjen!) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ta kontakt med en forhandler eller siemens direkte.. du vil få beskjed om å fakse inn kopi av kvittering + legitimasjon. så får du koden iløpet av et par timer Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Hovedproblemet er at jeg finner ikke noe sted å skrive inn denne koden. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 du får en *# kommando av siemens som du skal taste inn Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Sprøtt system. Kunne skjønt det om det var en av PIN-kodene eller noe, men på skjermsparerkoden? Vil denne koden funke flere ganger, eller må jeg faxe og stresse hver gang dette skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå