Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer bare inn i sikkerhetsmodus...

Anbefalte innlegg

Hei,

satt å spilte litt NFSU i dag. Og plutselig skrude PC'en seg av. Det er faktisk ganske vanlig også. Har nemlig en mistanke om at PC'en min ikke tåler spilling. Den skrur seg ofte av.

Anyways, den skrudde seg av. Og bare sånn for å sjekke åpna jeg kabinettet og bare så inni om det var noe galt. Så sjekka jeg om CPU vifta hang skikkelig, for CPU'en min blir ganske varm (ca. 55 grader). Det gjorde den. Så skrudde jeg ut diverse komponenter og bare sjekka dem.

Etterpå satte jeg PC'en sammen, og restarta CMOS. Og det var da det begynte. Den skrudde seg bare av før jeg kom inn i Windows. Prøvde mange ganger. Prøvde å gå inn i BIOS, men den skrudde seg av før jeg kom inn.

Så jeg lot den stå i ro i ca. 2 timer. Og denne gangen kom jeg så langt at jeg kan trykke på F8 for å velge "sikkerhetsmodus". PC'en virker stabil der. Har hatt den oppe i ca. 30 minutter nå.

Men jeg kommer fortsatt ikke inn i vanlig Windows... :(

Noen som har peiling på hva som kan være galt? Har skrudd PC'en fra hverandre og sammen igjen mange ganger uten hell...

Begynner å bli fortvilet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Instaler windows på nytt.

2. Prøv og "reparer" windows instalasjon (selv om dette nesten aldrig hjelper 1 hakk)

Vist prosessorden din blir 55celcius under spilling er dette helt normalt.

Men de er likevell ein høy temperatur som bør kjøles bedre ned! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...