Gå til innhold

Radeon X800XL FEIL.

Anbefalte innlegg

Hei! Får ikke mitt PowerColor Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express, VIVO/2xDVI til å fungere..

Enten er det PCI-E porten, ellers så er det skjermkortet selv..

Bruker nå et gammelt 8mb PCI kort (veldig irriterende når jeg akkurat har satt sammen en ny pc)

Det er en ledig pin(plugg plass) på skjermkortet som jeg ikke bruker, jeg lurer på om det er dette som er årsaken til at det ikke fungerer, eller ikke.

Har lastet opp et bilde.. Jeg har plugga inn den svarte hovedstrømkabelen.. Den gule vet jeg ikke hva er til?

post-23-1120156619_thumb.jpg

Endret av leholtet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Får ikke mitt PowerColor Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express, VIVO/2xDVI til å fungere..

Bruker nå et gammelt 8mb PCI kort (veldig irriterende når jeg akkurat har satt sammen en ny pc)

Det er en ledig pin(plugg plass) på skjermkortet som jeg ikke bruker, jeg lurer på om det er dette som er årsaken til at det ikke fungerer, eller ikke.

Har lastet opp et bilde.. Jeg har plugga inn den svarte hovedstrømkabelen.. Den gule vet jeg ikke hva er til?

den gule er VIVO om jeg ikke tar 100% feil.. den trenger du ikke å bruke.. er vell bare og koble til strømmen og starte.. hva er det som ikke funker ? får du ikke startet opp? har du installert driverne ?

Lenke til kommentar

hmm, du bruker pci-ex slot sannt?, du har ikkje presset det ned i AGP socket eller noe annet vel? :!: hvilket hovudkort har du?

Lenke til kommentar

Hovedkortet er MSI K8N NEO4 Platinum, nForce4 Ultra,ATX S-939,4xSATA2,D-GbLAN,PCI-Ex16

PC'en vil ikke vise noe bilde på skjermen. Kjører jeg DVI kabel får jeg no signal. Kjører jeg VGA kabel får jeg bare en masse rot på skjermen. Tok bilde av det på mobilen..

www.nordicfiber.com/skjerm.jpg

Jeg får ikke sett noenting av hverken oppstart eller noe...

Endret av leholtet
Lenke til kommentar
Hovedkortet er MSI K8N NEO4 Platinum, nForce4 Ultra,ATX S-939,4xSATA2,D-GbLAN,PCI-Ex16

PC'en vil ikke vise noe bilde på skjermen. Kjører jeg DVI kabel får jeg no signal. Kjører jeg VGA kabel får jeg bare en masse rot på skjermen. Tok bilde av det på mobilen..

www.nordicfiber.com/skjerm.jpg

Jeg får ikke sett noenting av hverken oppstart eller noe...

hmm.. så ikke veldig bra ut nei.. prøv og få byttet det.. tror det er noe feil med det.. skal IKKE være slik.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...