Gå til innhold

Acer bærbare- maskiner

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sett på Acer sine bærbare- maskiner! Er disse til å anbefale(?), og hvem er best til en pris under 10 000 NOK?

Maskinen skal stort sett benyttets til dokumentskriving, og surfing på internett. Vet ikke så mye om bærbare pc`er, ser det er mange linker her, men har ikke funnet det jeg eksakt er ute etter, derfor spør jeg, og håper på svar :yes:

På forhånd takk :D

Endret av argalde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid syntes at Acer sine bærbare har vært OK. Men etter en god del erfaring når gjelder support og tilgang på reservedeler, så ville jeg heller gått for en rimelig Dell, HP eller IBM.

Alle disse merkene har modeller til +/- kr. 6000.-. Disse burde være mer enn gode til ditt bruk. Et lite tips må være å kjøpe med litt ekstra RAM som du lett installerer selv (eller lar en god venn gjøre det...). Dette er en grei måte å oppgradere maskinen på. Disse billige modellene kommer som regel med 256 MB, så kjøp med en ekstra brikke på 256 eller 512... :thumbup:

Lenke til kommentar

Acer er veldig ok maskiner. Jobber nå i sommer på et dataverksted og Acer er blant dem som er greiest å ha med å gjøre. Til forskjell fra andre support telefoner skjer ting fort når man ringer til Acer (Hp er heller ikke så verst faktisk) Vi har i butikken solgt masse Acer maskiner og det er vell de maskinene vi har hatt %-vis minst feil på. Så du kan trygt kjøpe Acer! :thumbup:

Kjøp deg en med Intel -Pentium mobile eller -celeron M.

Aspire 3503 LMI er en maskin som ser ut til å gi en "kontorbruker" mye for pengene. 512 mb ram, dvd-brenner......og Celeron M er mer en nok enn nok til "kontorbruk!

Aspire 3503Lmi på Ps-data

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...