Yidaki Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det har blitt en del spørsmål fra meg siste tiden, men det er fordi jeg liker å få mest mulig info om det jeg eventuelt skal kjøpe. Nå har jeg bare et lite spørsmål: Har nettopp fått et Sapphire x850xt som er klokket til pe utgave. Kortet er agp. Nå har det seg slik at jeg angrer litt på at jeg ikke gikk over til PCI-E 939. Kan jeg, ifølge angrefristloven, returnere kortet etter f.eks 3 måneder, og f.eks bytte dette i et pci-e kort? Eks et 7800 kort? (sett da at kortet er 100%og alt originalt sendes tilbake). Har i lang tid tenkt å kjøpe ny cpu, en Venice 3200. Bør den være helst på et pci-e oppsett eller agp. Hvis jeg la til et lite mellomlegg å oppgraderte til 7800, ville jo det vært mer fremtidsrettet..ikke sant? Hva ville dere gjort. Gått over til pci-e og betalt et lite mellomlegg på nytt kort innen angrefristen gikk ut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Alltid lurt å spøre før man kjøper Siden du vil gå ove til PCI-E skjermkort, så må du ha ett HK som er PCI-E. Eg ville sagt at det er smart å gå til innkjøp av PCI-e kort, sidne dette er fremtiden.Pr i dag er det minimal ytelse forksjeller sånn sett. Det nye kortet til Nvida er jo bra kraftig det ja, men om det er verdt det eller ikkje for vere opp til deg sjøl egentlig Du må se på pris kontra ytelse! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg trodde angrefristen bare var på 14 dager. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg trodde angrefristen bare var på 14 dager. Riktig Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg trodde angrefristen bare var på 14 dager. Riktig 14 dager ja..ok:) då har nok eg misforstått litt..men bare en uke siden eg fikk kortet. Uff, eg vettkje ka eg ska gjørr. Er jo fornøyd med den ytelsen eg har nå da, men cpuen min er tross alt en gammel barton 2500+ Så fikk eg den ideen da at hvis eg kjøpte pci-e kunne eg bare sende inn Sapphire kortet og likså godt betale et mellomlegg på knappe 700,- Det er uansett billigere enn å selge kortet siden for så å oppgradee, ser dere tankegangen. Ang hovedkort skal jeg kjøpe et Epox Ep 9nda3+ Endret 30. juni 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jah glemte å nevne angrefristen seff Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) ikke tenk på Batron 2500@7800GTX !!!! :!: Kanskje du skulle hatt sterkere enn Venice 3200 også, 7800GTX bør få litt å gå på. Skal du ha High-end skjermkort bør du ha high-end annet hardware og. Endret 1. juli 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 ikke tenk på Batron 2500@7800GTX !!!! :!: Kanskje du skulle hatt sterkere enn Venice 3200 også, 7800GTX bør få litt å gå på. Skal du ha High-end skjermkortbør du ha high-end annet hardware og. Ja sant nok, 2500 barton er den jeg har hatt en stund nå, men har bestilt 3200 venice nå. Har lest mye om den, og i enkelte tilfeller har den klart å klokkes langt over venice 3500. Så håper på at den holder, en stund iallefall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ikke tenk på Batron 2500@7800GTX !!!! :!: Kanskje du skulle hatt sterkere enn Venice 3200 også, 7800GTX bør få litt å gå på. Skal du ha High-end skjermkortbør du ha high-end annet hardware og. Ja sant nok, 2500 barton er den jeg har hatt en stund nå, men har bestilt 3200 venice nå. Har lest mye om den, og i enkelte tilfeller har den klart å klokkes langt over venice 3500. Så håper på at den holder, en stund iallefall Må ta i betrakting at ikkje alle CPU klokker like bra, kommer ann på steppingen etc. Kjøling er jo ett krav. Men siklet selv etter en Venice brikke, men spørs om eg invistere i noe nyere til høsten Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 ikke tenk på Batron 2500@7800GTX !!!! :!: Kanskje du skulle hatt sterkere enn Venice 3200 også, 7800GTX bør få litt å gå på. Skal du ha High-end skjermkortbør du ha high-end annet hardware og. Ja sant nok, 2500 barton er den jeg har hatt en stund nå, men har bestilt 3200 venice nå. Har lest mye om den, og i enkelte tilfeller har den klart å klokkes langt over venice 3500. Så håper på at den holder, en stund iallefall Må ta i betrakting at ikkje alle CPU klokker like bra, kommer ann på steppingen etc. Kjøling er jo ett krav. Men siklet selv etter en Venice brikke, men spørs om eg invistere i noe nyere til høsten Er det helt tilfeldig om du får en 3200Venice som klokker bra eller ikke? Finnes det noe, spesielle nr eller noe eg burde sett etter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ikke tenk på Batron 2500@7800GTX !!!! :!: Kanskje du skulle hatt sterkere enn Venice 3200 også, 7800GTX bør få litt å gå på. Skal du ha High-end skjermkortbør du ha high-end annet hardware og. Ja sant nok, 2500 barton er den jeg har hatt en stund nå, men har bestilt 3200 venice nå. Har lest mye om den, og i enkelte tilfeller har den klart å klokkes langt over venice 3500. Så håper på at den holder, en stund iallefall Må ta i betrakting at ikkje alle CPU klokker like bra, kommer ann på steppingen etc. Kjøling er jo ett krav. Men siklet selv etter en Venice brikke, men spørs om eg invistere i noe nyere til høsten Er det helt tilfeldig om du får en 3200Venice som klokker bra eller ikke? Finnes det noe, spesielle nr eller noe eg burde sett etter? Eg vil utifra en bestilling tro at det er ren og skjær tilfeldighet, men om den leveransen består av produksjon som klokker bra, så er dte jo vesentlig størra sjangse for at du for en klokkevennlig CPU: Men dette veit vi jo ikkje, ring å spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå