Gå til innhold

liten og lett til 7000,- ?

phax

Anbefalte innlegg

Hei, min kjæreste skal nå invistere i en bærbar til skolebruk. hun har 7000,- og bruke på dette.

ting hun vektlegger:

• fysisk størrelse, så liten som mulig
  • vekt, så lett som mulig
  • lavt støynivå
  • ok batterikapasitet
  • litt romslig harddisk
  • og utseende teller jo selvsagt litt..

En ultraportable hadde jo selvsagt vært det mest perfekte til henne, men økonomien setter nok desverre en stopper for dette. det jeg er ute etter er den letteste og gjerne minste bærbare jeg kan få tak i til denne prisen som også oppfyller de andre kravene.

håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste jeg kommer på i farten som møter noen av kravene er selbygger bærbar'en 1551 fra aopen som er i prsguiden men den blir for dyr .. :\

den har 12.1" skjerm og veier vel såvidt 2kg eller noe.

dere kan jo se om dere finnner en pent brukt P serie maskin fra Fujitsu Siemens.

Lenke til kommentar

den virka jo veldig interessant ut ja! :) regner med det er denne du mener.

500,- ekstra klarer hun nok strekke seg. minus med denne er vel batterilevetid som bare var på to timer, samt at det ikke var integrert wlan? og litt liten hdd, men 12" skjerm veier vel opp for det. :) jeg har et pcmcia wlan kort liggende, samt 256mb minne fra en annen bærbar. burde vel gå greit og hive det inn her.

noen som har erfaring eller innvendinger på denne maskinen eller er det bare løp og kjøp?

edit: er det kanskje smart og hive på 700,- ekstra og kjøpe denne konfigurasjonen heller? da får man jo integrert wlan og p-m 1,6 istedet. noe som sikkert har innvirkning på batteri og støy også. vurderer kanskje sponse dama mi litt som en liten gave her. ;) ville det vært lurt eller finns det bedre ultraportable til 8200,-?

Endret av someday.
Lenke til kommentar

nei da likte jeg heller den siste jeg nenvte til elitegroup. den hadde jo bedre specs til en lavere pris. dvd brenner, tynnere, integrert web cam og litt sånn stash.

tror faktisk jeg går for den til 8200,- også spanderer jeg litt på dama mi, burde vel score noen poeng! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...