Mogge_ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har nettopp formatert og innstalert win xp på nytt..Da tenkte jeg at jeg skulle ha en brannmur..Noen som har en å anbefale? Den skal være gratis.. Har fra før AVG Antivirus og Spyware Doctor... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 oki..Nå er det 2 forskellige svar her da...Så jeg får vente litt og se om det er noen fler som har noen meninger.. Men det hadde vært fint om noen kunne ha lagt ut linker til der hvor man kan laste det ned gratis.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Sygate Personal Firewall Enig der! Sygate er ekstremt bra brannmur med mange funksjoner.. gå for den! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) oki..Nå er det 2 forskellige svar her da...Så jeg får vente litt og se om det er noen fler som har noen meninger.. Både Sygate og ZoneAlarm er gode brannmurer, prøv begge og se hvilken du liker best. Endret 30. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Men det hadde vært fint om noen kunne ha lagt ut linker til der hvor man kan laste det ned gratis.. Sygate Personal Firewall - ZoneAlarm Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Takker...Skal prøve ut sygate først...Så får jeg se hva jeg gjør... Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
varheim Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Må man ha software basert brannmur hvis man allerede har hardware basert? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Men det hadde vært fint om noen kunne ha lagt ut linker til der hvor man kan laste det ned gratis.. Grunnen til at du ikke kan bruke google er? Jeg fant begge på 10 sekunder. Øverste link begge deler. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Må man ha software basert brannmur hvis man allerede har hardware basert? Hardware-basert brannmur (router brannmur osv) blokkerer som regel bare innkommende trafikk. Software-brannmur kan også blokkere utgående trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå