dole Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei! Er det noen som kan anbefale meg en vifte til en T-bird 750 (socket A)? CPU ligger på 52c om dagen og det syns jeg er litt i varmeste laget. En vifte som kjøler godt hadde vært tingen da. Muligheter for at det også blir overklokking. Mvh dole Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Kjøp en Taisol CGK760 fra microplex til 100,- Ligger under "tilbud" Den kjøler bra og bråker ikke spesielt mye. Klokket en 1.33 til 1,53 med den Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 52C gjør ingenting. Den lever lenge nok da. Jeg foreslår at du åpner kabinettet og blåser støvet ut av vifta (f.eks med et lite rør for å få litt kraft i blåsen) Da vil tempen synke. Alternativt kan du vel kjøpe en nye kjøler. Nye kjølere kjøler veldig bra og skal holde fint ved en senere oppgradering av prosessoren. Tja, oppgradering ja! Det er jo også en mulighet. Hovedkortet ditt støtter sikkert en 1400MHz T-bird (med vanlig 100MHz DDR FSB). Sjekk ut hva hovedkortet ditt støtter på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå