Gå til innhold

Reint FLyspill LAN treff... Finnes dette?


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Sliter veldig med å finne noe Flyspill miljø som spiller litt mer avanserte flyspill som Falcon4, Sturmovik og LockOn 1.1. Alle de som jeg kjenner og tar "helge-LAN" med, hater flyspill. Det blir skyting og atter skyting som spill. Noe som jeg begynner å bli temmelig lei av. Ingen vil engang prøve det.

 

Siden jeg er en av de % av befolkningen som ikke har ADSL/bredbånd, så har jeg sett lenge frem til noe LAN med flysimulatorer. Desverre, er flysimulatoer ikke noe som folk flest kan hoppe inn i på 5min, som det er å trekke i avtrekkeren på et gevær, noe de fleste kan.

 

Har flyget nå i flere år og det på multiplayer med meg selv (ja.. lockon har bra mission editor) og er sulten på litt mer AI å spille med. Ingenting er så morro som å fly flere timer, deepstrike, refuel, ja meningløs flyging.......oooo.... Noen vil skjønne meg.

 

Er det noen som vet om det finnes folk rundt i Akershus området som spiller mye flyspill og har lyst på spill-LAN? Litt av typen med eks. skikkelige stikker, pedaler, TrackIR e.l?

 

Hadde vært morro å se om det er mange her som spiller flyspill..... :cry:

Ellers er en LockOn pilot klar her. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...