hylo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Øl er 18årsaldersgrene PGA alkoholen Lettøl har ofte prosent i seg. Munkholm er alkoholfritt. Munkholm er derfor trolig lovlig for en mindreårig å kjøpe Trenger man å være 18 for lettøl da? Som regel alkohol i lettøl. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) ungdom under 18 år ikke kan kjøpe eller selge lettøl Jamen da fant jeg ut noe nytt i dag også.. edit: også litt drøyt at lettøl er dyrere på utesteder enn vanlig øl.. Endret 30. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Skulle gjerne kjøpe et par Heineken hver dag, men... :\ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Mountan(<-leif, vet det) Dew/Cola på boks Biff, ut av den saftige typen Salat Dressing Potet som skal bakes i grillen Yogurt type riskrem med bringebær til desær. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Øl er 18årsaldersgrene PGA alkoholen Lettøl har ofte prosent i seg. Munkholm er alkoholfritt. Munkholm er derfor trolig lovlig for en mindreårig å kjøpe Er det over 0,7% alkohol i drikken er det 18års-grense på salg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Øl er 18årsaldersgrene PGA alkoholen Lettøl har ofte prosent i seg. Munkholm er alkoholfritt. Munkholm er derfor trolig lovlig for en mindreårig å kjøpe Er det over 0,7% alkohol i drikken er det 18års-grense på salg. Det betyr at alle dere fjortiser kan drikke dere fulle på 0,7 drikker. Tar sin tid, og du må nok pisse noe jævlig, men det går kanskje til slutt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) ZLatzman: Da må man drikke omtrent 7 ganger så masse, hvis man ikke regner med mengden alkohol som blir forbrent i løpet av den tiden. Å drikke seg full på noe med 7% virker som et ganske håpløst prosjekt. EDIT: Å drikke seg full på noe med 7% alkoholinnhold går ganske greit. 0,7% er det værre med. Endret 30. juni 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ZLatzman: Da må man drikke omtrent 7 ganger så masse, hvis man ikke regner med mengden alkohol som blir forbrent i løpet av den tiden. Å drikke seg full på noe med 7% virker som et ganske håpløst prosjekt. EDIT: Å drikke seg full på noe med 7% alkoholinnhold går ganske greit. 0,7% er det værre med. Hence the "kanskje". Men hvis man drikker to liter i timen i ett døgn. Burde det ikke gå? (kanskje litt vanskelig å drikke 48 liter på ett døgn da) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Så må man trekke fra det som forbrennes. Hvis vi da sier 0,15 promille i timen, ganger 24 timer. Da har man forbrent 3,6 promille, noe som er rimelig fullt (hvis jeg ikke husker feil). Tror man heller dør av feilernæring eller noe sånnt på veien Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Så må man trekke fra det som forbrennes. Hvis vi da sier 0,15 promille i timen, ganger 24 timer. Da har man forbrent 3,6 promille, noe som er rimelig fullt (hvis jeg ikke husker feil). Tror man heller dør av feilernæring eller noe sånnt på veien du dør nok av renvasking av kroppen elns, renser ut saltet i kroppen mener jeg (ikke sant fordi det tar tid)... selv er jeg tilhenger av milkshake (is, melk og jordbær/banan/sjokolade), vannmelon og en kald cola . Grilla pølse med brød og idun ketsjup og sprøstekt løk til colaen er jo også en slager Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kjøp deg varm TE på en varm dag.. Digg azzzzxx! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Øl. Vi under 18 må vel ty til med innkjøp av vørterøl vi da! Eller Ingefær øl! Eller enda bedre, en iskald Munkholm. <3 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Drikke: Cola på glassflaske og iste. Mat: Biff, hamburgere, pølser osv. <- Må grilles. Tilbehør: Poteter, hamburgerbrød, dressing, krydder, potetsalat. Diverse: Potetgull, godteri osv. Kos med stor K. *Nikke villt med hodet* En som har forstått det.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da har jeg kjøpt en sixpack Dahls som jeg skal kose meg med før jeg skal på kino å se Sin City klokken 22.30. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da har jeg kjøpt en sixpack Dahls som jeg skal kose meg med før jeg skal på kino å se Sin City klokken 22.30. Jeg misunner deg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da har jeg kjøpt en sixpack Dahls som jeg skal kose meg med før jeg skal på kino å se Sin City klokken 22.30. FAEN FAEN! var jo førpremiere på Sin City idag, å i morgen har jeg jobb! Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 1. Rundstykker og banan! 2. Kræsj pink!! (eller bestis buble som den nå heter ) 3. Masse deilig frukt 4. Jordbær og vaniljesaus ( er faktisk kjempegodt=D) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå