Gå til innhold

En varm sommerdag, noe digg som kan kjøpes på but?

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øl er 18årsaldersgrene PGA alkoholen :p Lettøl har ofte prosent i seg. Munkholm er alkoholfritt. Munkholm er derfor trolig lovlig for en mindreårig å kjøpe

Trenger man å være 18 for lettøl da?

Som regel alkohol i lettøl.

Lenke til kommentar
Øl er 18årsaldersgrene PGA alkoholen :p Lettøl har ofte prosent i seg. Munkholm er alkoholfritt. Munkholm er derfor trolig lovlig for en mindreårig å kjøpe

Er det over 0,7% alkohol i drikken er det 18års-grense på salg.

Det betyr at alle dere fjortiser kan drikke dere fulle på 0,7 drikker. Tar sin tid, og du må nok pisse noe jævlig, men det går kanskje til slutt.

Lenke til kommentar

ZLatzman: Da må man drikke omtrent 7 ganger så masse, hvis man ikke regner med mengden alkohol som blir forbrent i løpet av den tiden. Å drikke seg full på noe med 7% virker som et ganske håpløst prosjekt.

EDIT: Å drikke seg full på noe med 7% alkoholinnhold går ganske greit. 0,7% er det værre med. :green:

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
ZLatzman: Da må man drikke omtrent 7 ganger så masse, hvis man ikke regner med mengden alkohol som blir forbrent i løpet av den tiden. Å drikke seg full på noe med 7% virker som et ganske håpløst prosjekt.

EDIT: Å drikke seg full på noe med 7% alkoholinnhold går ganske greit. 0,7% er det værre med. :green:

Hence the "kanskje".

Men hvis man drikker to liter i timen i ett døgn. Burde det ikke gå? (kanskje litt vanskelig å drikke 48 liter på ett døgn da)

Lenke til kommentar

Så må man trekke fra det som forbrennes. Hvis vi da sier 0,15 promille i timen, ganger 24 timer. Da har man forbrent 3,6 promille, noe som er rimelig fullt (hvis jeg ikke husker feil). Tror man heller dør av feilernæring eller noe sånnt på veien :p

Lenke til kommentar
Så må man trekke fra det som forbrennes. Hvis vi da sier 0,15 promille i timen, ganger 24 timer. Da har man forbrent 3,6 promille, noe som er rimelig fullt (hvis jeg ikke husker feil). Tror man heller dør av feilernæring eller noe sånnt på veien :p

du dør nok av renvasking av kroppen elns, renser ut saltet i kroppen mener jeg ;)

(ikke sant fordi det tar tid)...

selv er jeg tilhenger av milkshake (is, melk og jordbær/banan/sjokolade), vannmelon og en kald cola :D . Grilla pølse med brød og idun ketsjup og sprøstekt løk til colaen er jo også en slager :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...