octopz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fikk i går mine foreldres ferdigbygde kontorpc fra koplett.no. I bestillingen lå Samsung SpinPoint PL40S 40GB SATA 2MB 7200RPM På PC-rapporten som fulgte med pakken stod det derimot Samsung SP0411C, og iflg "min datamaskin" er kapasiteten på den ene(ste) partisjonen 33GB. Vil tro det er en logisk forklaring på dette; ble bare litt nysgjerrig! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er det noe slags recovery opplegg på maskinen? Det er det på vår familie-PC, det tar en 4-5gb hvid jeg ikke husker helt feil. Du ser det i diskmanagement (skriv diskmgmt.msc i kjør). Lenke til kommentar
octopz Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Disk 0 er 37GB. At det er noe avvik i størrelsen pga. enkelte sikkerhetsopplegg og lignende hadde jeg forsåvidt regnet med, men det jeg stusset mest over var de ulike produktnavnene...? Lenke til kommentar
nercix Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) http://www.samsung.com/Products/HardDiskDr...ies_SP0411C.htm Bruke litt google da veit du.. Ofte er namnet på etikketen og det hardisken identifiserer seg som forskjellige. Edit: feil url Endret 30. juni 2005 av Vid^r Lenke til kommentar
Campus Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Disk 0 er 37GB. At det er noe avvik i størrelsen pga. enkelte sikkerhetsopplegg og lignende hadde jeg forsåvidt regnet med, men det jeg stusset mest over var de ulike produktnavnene...? Hvis du ser etter på den siden du linket til står det: "Produsentens varenr.: SP0411C" Lenke til kommentar
octopz Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 sorry; dette burde jeg kunnet klart å finne utav selv ser jeg... *leggersegflat* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå