psyk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har prøvd alt av jumper innstillinger og tittet i bios, der står det not detevtet på alle ide saker og auto. Noen som vet hvorfor pc ikke kan finne hd, jeg vet den hd fungerer er den jeg bruker nå, meninga er at den skal inn i den andre maskin og formateres, men blir ikke funnet. hovedkort er asus p4p800 og alt annet virker som det skal. Lenke til kommentar
ethnaque Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Virker for meg som om du har en S-ATA kontroller på maskinen din. På mitt asus-kort måtte jeg enable denne med en jumper (se i bruksanvisningen), og i windows måtte jeg laste ned noen drivere for å få det hele til å funke. Lenke til kommentar
psyk Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Finer ingen slik jumper, men skal ike ha noe å si er IDE harddisk jeg prøver og har nå prøvd 2 stk, kan hovedkortet ha blitt ødelagt under montering? Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vist du har 2 innganger på IDE kabelen og kobler brenneren til den ene og HD på den andre og Brenner ikke virker er de definitivt noe med jumperene eller så er brenneren ødelagdt eller er de noe i BIOS... Lenke til kommentar
psyk Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 ja det var det "noe i bios" har du noe mere konkrete tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå