raastad Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har en Thermalright XP-120 cpu kjøler.. med en stor vifte på.. i Aida32 vises det 20 grader på cpu temperaturen.. har hørt mye om at det ikke er mulig å komme så langt ned i temperatur i en stuesittende pc.. bare lurte på hva resten har av synspungter på dette.. +hørt og at bios ikke måler riktig temp, når bios først skal ha cpu temp. måling.. hvorfor kan de ikke ha den mer eksakt.. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Dette er nokk feil ja. Med mindre det er -5 grader der du sikker . Det er så å si umuli å oppnå 20 grader på cpu med luft kjøling i vanlig rom temp... Hovedkort har desverre en tendens til å måle feil temps, hvilket hk og cpu har du btw? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Dette er nokk feil ja. Med mindre det er -5 grader der du sikker . Det er så å si umuli å oppnå 20 grader på cpu med luft kjøling i vanlig rom temp... Hovedkort har desverre en tendens til å måle feil temps, hvilket hk og cpu har du btw? hehe.. hk: VIA K8T800Pro K8T Neo2 MS-6702E(v1.X) (eneste info jeg vet om hk'et ) Cpu: AMD Athlon 64 3200+ Endret 30. juni 2005 av raastad Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er nokk feil, du greier ikke å kjøle en 3200+ ned til 20 grader med luft kjøling. Det er så å si umuli med vannkjøling også det . (ved vanlige rom temps da...) Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er jo mulig, men da må du ha det kaldt i rommet. Vifter kan ikke gi lavere temps en i rommet. Men sitter du med 15 grader i rommet skal det være mulig, men med en 3200+ prossesor er det så godt som umulig. Ikke engang vifta mi som går på 48V som jeg kjører på 60V ville klare det. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 luft kan ikke gå lavere enn lufta rundt.. selvfølgelig. Men det med romtemp kan løses.. Sett pc'en rett under vinduet og åpne den litt På en kald vinterskveld får jeg ca. 9 grader. Under det er det så absolutt ikke smart og gå Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er nokk feil, du greier ikke å kjøle en 3200+ ned til 20 grader med luft kjøling. Det er så å si umuli med vannkjøling også det . (ved vanlige rom temps da...) må si meg enig der.. var nok en feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå