Haslum Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hoi folkens, trenger litt hjelp. Skal kjøpe nytt 3dkort til BF2. Og ser på detta kortet, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307192&cks=PRL klarer dette og spele BF2 bra? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ja. og det er nok det beste du får tak i til den prisen også Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Spørs nå hva du mener med kjøre bf2 bra, men best ytelse i forhold til pris er det nå ja =) Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Så det funker ganske greitt osv? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) jepp, du kan kjøre bf2 med god grafikk med det kortet edit: Vi får nå se når BF3 en gang kommer wops! rettet på Endret 2. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Edit: Som headcleaver sier; det er nok det beste du får til prisen, og det klarer nok BF2 fint Endret 29. juli 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
ketle Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg ville ha spart 500,- til og kjøpt ett ATI X800 kort med 256 mb ram (BF2 anbefaler skjermkort med 256 mb ram) Da får du kjørt det på de fleste innstillinger på high og relativt bra fps. Det beste akkurat nå er er ukens tilbud på komplett Geforce 6800gt med 256mb ram Dette koster 1000,- kroner mer enn det du tenkte på, men da kan du spille BF2 med all grafikk på high og høy fps. Det hele kommer an på om du har tenkt å spille BF2 av og til eller flere timer hver dag. Skal du spille det mye er det ukens tilbud på komplett jeg ville ha valgt så fikk jeg heller spare opp igjen de 1000,- kronene på noen andre ting. Det kortet du nevner er helt greit det også til den prisen, man får det man betaler for. Har du ikke bråhast med nytt grafikkort ville jeg ventet til høsten igjen da Nvidia akkurat har kommet med ny serie Geforce 7 og ATI snart kommer med ny de også, så da kommer sikkert prisene på "eldre" grafikkort til å synke ganske mye i løpet av de neste månedene. Endret 30. juni 2005 av ketle Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det kortet du nevner er helt greit det også til den prisen, man får det man betaler for. Har du ikke bråhast med nytt grafikkort ville jeg ventet til høsten igjen da Nvidia akkurat har kommet med ny serie Geforce 7 og ATI snart kommer med ny de også, så da kommer sikkert prisene på "eldre" grafikkort til å synke ganske mye i løpet av de neste månedene. Enig at det kan være gunstig å vente til høsten med å kjøpe skjermkort. Men det er vel mest viktig dersom man har tenkt å kjøpe et high-end kort. Dessuten, Battlefield 2 er altfor for bra til at man kan vente i månedsvis med å kjøpe skjermkort. Det må spilles NÅ! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ehm, det er alltid gunstig å vente til høsten, sommeren eller whatever når man skal kjøpe hardware. Det kommer alltid noe nytt.. Jeg kjører BF2 glatt med Nvidia 5900XT, så 6600GT klarer det nok fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå