Tuffeluffe Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei! Har fått meg Star wars Battlefront ( litt fet ) og sitter å spiller dette... MEN etter at jeg flyttet pcen inn til veggen, har alt "fryst" etter ca 15 min med spilling.... Dette skjedde IKKE når jeg hadde pcen midt ute på gulvet.... Så jeg må restarte ved hjep av restart knappen.... Hva skal jeg gjøre???? På forhånd takk... Endret 30. juni 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
thingul Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kanskje det er dårlig kjøling når den står slik (innsugvifte på en av sidene ?) eller at noe rett og slett sitter løst. Verdt å sjekke ihvertfall. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Dårlig kjøling var det første jeg også tenkte på.... Tror neppe at det kan være at noe sitter løst, i og med at alt funket fint da pcen stod ute på gulvet.... Ang. dårlig kjøling, hva mener folket at jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 billigste metode: Ta vekk den ene døra i kabinettet. Sett en bordvifte som blåser rett inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 skal prøve det Har faktisk ei bordvifte som står rett ved siden av meg og blåser rett på meg hehe.... ska gi pcen min litt frisk luft også Andre som har noen meninger om hva jeg kan gjøre, bortsett fra å ta av sidedøren?!?! Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 De jeg tror han mente var at du skulle teste om du fikk de samme problemet vist du Ta vekk den ene døra i kabinettet. Sett en bordvifte som blåser rett inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Høres ut som et klassisk varme-problem en eller annen plass i maskina di. CPU eller GPU (eller begge deler) mest sannsynelig. Også sjekk om kjøleblokka til CPU'en sitter skikkelig, og evt ta den av og montèr den på nytt. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 cpuen sitter ordentlig.... Tror det er gpuen for etter 5 min spilling øker den til 55 grader og den fortsetter bare..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå