PatSharpX Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) jeg har fått msn/mIRC virus det er en fil som legger deg i C: som heter noe med windowsxp-update det er en exe fil. jeg sletter filen men det kommer inn på nytt hele tiden. kjøere virus scan med nod32 men den finner den ikke, mens ad-aware finner en fil hele tiden. jeg velger at den skal slettes, men når jeg kjøere scan på nytt er den der fortsatt. noen som vet hvordan jeg kan få fjernet det... Endret 30. juni 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har ad-aware noe informasjon om hva filen heter eller annen info ? Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 jeg har fått msn/mIRC virus det er en fil som legger deg i C: som heter noe med windowsxp-update det er en exe fil. jeg sletter filen men det kommer inn på nytt hele tiden. kjøere virus scan med nod32 men den finner den ikke, mens ad-aware finner en fil hele tiden. jeg velger at den skal slettes, men når jeg kjøere scan på nytt er den der fortsatt. noen som vet hvordan jeg kan få fjernet det... http://mypctuneup.com/evaluate.php her er ett finnt avinstallerings program for ad-aware som er vanskelig å fjerne. hadde problem med noe som hetet AURORA.EXE før, og dette fikset biffen. Download Uinstaller file Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) ser ut som det ble fikset nå tokk å instalerte HijackThis og så på hva som kjørte. Da var det den windowsxp-update filen som lå rett på C, men det var også en litt rar fil som het temp[138231].exe og lå her c:\windows\temp\temp[138231].exe så jeg slettet hele Temp filen og har ikke sett noen mer til windowsxp-update etter det *edit* Nå kom vist temp[138231].exe igjen du!!! Endret 30. juni 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ser ut som det ble fikset nå tokk å instalerte HijackThis og så på hva som kjørte. Da var det den windowsxp-update filen som lå rett på C, men det var også en litt rar fil som het temp[138231].exe og lå herc:\windows\temp\temp[138231].exe så jeg slettet hele Temp filen og har ikke sett noen mer til windowsxp-update etter det *edit* Nå kom vist temp[138231].exe igjen du!!! Etter du hadde prøvd med mypctuneup og restaret maskinen med en gang? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 har ikke prøvd mypctuneup slettet bare filen med en gang den kom jeg. men neste gang den kommer så skal jeg prøve mypctuneup... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 jeg blir gal!!! nå ble 7 temp.exe med forskjelige tall bar åpnet og den åpnet masse vinduer og når jeg trykket på Ctrl+Alt+Del så lokket den vinduet! Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 prøvde du med MyPCTuneUP? Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Viruset du har fått er en W32/Colevo-A, du skal kunne fjerne den ved hjelp av ett virusproramm(Last ned: www.free-av.com) Last ned dette og kjør igjennom, i tilleg laster du ned Microsoft Antispyware fra Microsoft sine sider. Det skal nok kurere det kjedelige sjukdommen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 fikk fjernet det, det var noen mystiske filer i C:\WINDOWS\system32\lsass som jeg fikk slettet. etter det har jeg ikke sett noe mer til det Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 fikk fjernet det, det var noen mystiske filer i C:\WINDOWS\system32\lsass som jeg fikk slettet. etter det har jeg ikke sett noe mer til det Process File: lsass or lsass.exe Process Name: Local Security Authority Service Description: lsass.exe is a system process of the Microsoft Windows security mechanisms. It specifically deals with local security and login policies. Note: lsass.exe also relates to the Windang.worm, irc.ratsou.b, Webus.B, MyDoom.L, Randex.AR, Nimos.worm which spread via floppy disk drives, mass-mailing and peer-to-peer sharing. Please review file path for clarification of this. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå