Kneipp Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som har gode tips? Helst noe som tar ikke så stor plass. Har en lcd skjerm. Dette må vel sies å være et hardware spørsmål.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ta deg en tur på IKEA, møbelringen eller noe sånt så finner du sikkert noe Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tviler egentlig på at dette er hardware, er vel egentlig off topic, eller annet! Det enkleste er vel bare å kjøpe et par ben, en bordplate og kappe det til slik du vil ha det, sitter selv på en hjemmelaget en som er perfekt for mitt bruk! -MortenGj Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Ja, det er kanskje det beste å stikke innom IKEA ol. Det bordet jeg har nå er så svært og upraktisk, det ble kjøpt på IKEA for noen år siden. Kanskje dem har noe smartere løsninger i dag.. Jeg tror ikke jeg klarer å lage et bord sjøl, men det er sikkert moro hvis man hadde fått det til skikkelig. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ta en titt på bohus, de har mange greie bord. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 hehe, hva med dette, fant det på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Ja, den var grei. Litt dumt at det ikke er plass til mer enn 12 skjermer men.. Endret 30. juni 2005 av Kneipp Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hah, jeg bruker hagebordet! Et år siden jeg egentlig skulle kjøpe bord men mamma må absolutt ha behandlet furu, ikke malt, jeg har noen absolutte minstemål da det skal være plass til både tastatur og skjerm uten tastaturskuff, samtidig som det er et visst maksimum (da rommet huser 2 andre pcer, en tvbenk og noen bokhyller, mens det også er 3 dører her og den ene langveggen har vinduer med hefitge vinduskarmer hele veien) som ikke er så langt unna minstekravet, en viss høyde skal det ha, og det skal være et møbel med mer funksjon enn bare et bord til å ha skjerm, tastatur og mus på (innebærer at den gjerne skal ha skuffer osv). Derfor har vi hagebordet som midlertidig løsning, og slik har det nå vært i et år Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du har jo denne stilige løsningen fra Lian Li da... http://www.dinside.no/php/art.php?id=218111 Litt dyr, kanskje..... mvh Pantera Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 den var stilig, men prisen var ikke så stilig da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå