saab9000 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg skal kjøpe meg 2stk 6x9", har dere noen å anbefale? ikke over 2000kr. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Alpine SPR-694A. Veldig bra lyd av de, og god bass. Lenke til kommentar
saab9000 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 okey, vet du hvilken butikk jeg får kjøpt de i? Vet du hvor mye de koster sånn cirka? Lenke til kommentar
saab9000 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 jeg fant disse på bilxtra, er de no bra eller? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Morel Pulse. Knallelementer! Vil påstå de går godt utenpå de som er nevnt her. Ellers kan du høre om MT eller Fleischer Autodesign har noe godsaker på lager. Endret 30. juni 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du vet vel at 6x9 ikke er å anbefale? Dropp de, å kjøp et frontsett. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du vet vel at 6x9 ikke er å anbefale? Dropp de, å kjøp et frontsett. Og hvorfor ikke da? Er jo et godt alternativ til de som ikke vil fylle bagasjerommet med en svær sub. Mulig jeg ikke er så kresen på lyd, men synes at gode 6x9, gir god lyd i bil. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Du vet vel at 6x9 ikke er å anbefale? Dropp de, å kjøp et frontsett. Hva er forskjellen? Kan ikke 6x9 brukes foran i en bil? Lurer på hvor lang tid det vil ta før folk skjønner at det heter coaxialer og komponentsett. Og det er ingenting galt med å kjøpe 6x9, det er som regel delefilteret som avgjør om det spiller bra eller ikke, og flere har nå begynt å levere separate delefilter istedet for de som var montert på høyttaleren, med "billige" løsninger og komponenter. Og som Cola-boks sier, vil man ha 6x9, så kjøper man det, får man en lytteprøve og er fornøyd med lyden, hva er vel bedre da? Endret 5. juli 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Rotis Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) noen som har noen erfaringer med GAS Alpha xxxx* 6x9" 4 veis høytalere? jeg har en sony cd spiller 4x45W. Hva tror dere om disse to komponentene? * husker ikke nummeret eksakt 694x? Endret 8. juli 2005 av Rotis Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 @Rotis Jeg hadde faktisk dømt GAS Apha 6*9 høyttalere som dårlige uten å høre dem. Men en dag satt jeg på i bilen til en kompis som hadde fått tak i den GAS pakka til 3000,- fra Bilradiospes... Jeg må si meg noe imponert over hvor høy lyd man fikk utav dem før forvrengninga begynte å komme. Så til den prisen vil jeg nok ikke si at de er blandt det dårligste alternativet på markedet. Skal nevnes at de her satt på en forsterker, og ikke en 4x45W cd spiller Morten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Let litt rundt, og legg i 200 kroner til og kjøp deg JBL Decade, eller legg i enda litt mer, og kjøp deg Infinity Kappa. Disse låter sinnsykt høyt, og meget klart. Må selvfølgelig være på en egen forsterker for maksimum lyd og kvalitet, den 4x50watt highpower stereo Mos-FET'en din på cd-spilleren som han i butikken skrøyt av, holder dessverre ikke. Vet det er mange som "lurer" folk og påstår dette. (Har selv vært igjennom det, og litt kjipt og si at du vet endel om bilstereo selv.. ) Uansett, lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tja det å spille høyt er nå ikke det samme som å spille bra. Holder fortsatt på at Morel Pulse er det beste valget her. GAS vil nok blekne i sammenligning. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Både Decade og de Infinityene som jeg nevnte spiller høyt, bra og pent da men.. Som sagt, han må gå opp litt i pris, hvis det er mulig. Får somregel mer igjen for det. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Både Decade og de Infinityene som jeg nevnte spiller høyt, bra og pent da men.. Jepp, det gjør de. Vi skrev nok mer eller mindre samtidig er jeg redd, hehe Lenke til kommentar
Borf Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 DLS KOAXIAL - DLS 962 Vil eg anbefale, har dei sjølv i bilen. Ganske bra. Koster 1800,- Kjøpte dei på Bilradiospes for ca 1år siden. Lenke til kommentar
saab9000 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 har nå kjøpt meg noen pioneer ts-a6921 4-veis for 1300kr på thorsov. Disse var det jo skikkelig bra lyd i da. Lenke til kommentar
saab9000 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 nei det er sant, åssen det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå