-Teddy- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg kjøpte for en stund siden en "LG Flatron L1715SS" LCD skjerm. La merke til i dag at på skjermen står det bare L1715S. Blant annet har "S" 16ms mens "SS" har 12 ms. På hw's prisguide er det lenker til forhandlere som selger S'en. Trykket på komplett's link og tror du ikke jeg kom til en SS? Sjekk her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17868 Det er link til samme skjerm på SS og S til komplett i prisguiden. Altså: Prisguiden har en feil? Og skjermen min, som er kjøpt SS, er den S? Det står bare S på den. Skjermen jeg kjøpte på psdata: https://www.psdata.no/ps.asp?IT=109102 Og hverken foten til SS eller S er lik den jeg har. Har LG byttet føtter på skjermene siden jeg bestilte i april? Prisguiden: L1715SS - https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23655 L1715S - https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17868 Blir veldig forvirret her! Hvilken skjerm har jeg? Hva feiler det prisguiden? Hvorfor er føttene på skjermene forskjellig fra den jeg har? Er skjermen min feilmerket eller har jeg fått tilsendt feil skjerm fra PSdata? Endret 30. juni 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Står sikkert bak skjermen, i egenskaper... Report. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Står sikkert bak skjermen, i egenskaper... Report. Forklar nærmere, står ikke noe på høyreklikk skrivebord -> instillinger -> avansert -> skjerm. Litt mer info: På hele esken til min LCD står det "L1715S", men det er satt på en klistrelapp som det står "L1715SS" på. Også bak på skjermen min, sammen med diverse spesifikasjoner og advarsler står det også at det er "L1715S". Virker som om psdata.no har sendt meg feil skjerm! -- Hva mener du med report? Likte du ikke emnefeltet så kan jeg godt bytte. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Ville selv stolt på det som sto klistret bakpå skjermen Sorry... er blitt litt rask på report-knappen Endret 30. juni 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Ville selv stolt på det som sto klistret bakpå skjermen Altså, på ESKEN var det klistret på "L1715SS", men det er også det eneste tegnet på at jeg har SS, for overalt ellers står det at det er S, på baksiden av skjermen, fornten av skjermen, og ellers å esken. Regner med at de har klart å sende feil skjerm... Men de har jo bare SS'en og ikke S'en til salgs, så jeg skjønner ikke hvordan det er mulig... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Har ringt og de at varen er feilmerket.... Vet ikke helt om jeg stoler på det. Hva tror dere? EDIT: Har lg noe norsk telefonnummer man kan ringe? EDIT: Har funnet det, og de sa at det var feilmerking de og. Kanskje de har gått sammen om det? Vet ikke helt jeg, om jeg stoler på de. Noen andre med SS skjermen som kan bekrefte at de også har fått en S for lite på skjermen sin? Endret 1. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg som trodde du var så fornøyd med skjermen din teddy... Er vel ikke så nøye hva skjermen din heter bare den virker bra... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jeg som trodde du var så fornøyd med skjermen din teddy... Er vel ikke så nøye hva skjermen din heter bare den virker bra... Er fornøyd, har da ikke sagt noe annet. Men om jeg hadde betalt for noe bedre, så vil jeg jo seff ha det! Man betaler ikke for en BMW og tar til takke med en Lada. Endret 2. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg som trodde du var så fornøyd med skjermen din teddy... Er vel ikke så nøye hva skjermen din heter bare den virker bra... Er fornøyd, har da ikke sagt noe annet. Men om jeg hadde betalt for noe bedre, så vil jeg jo seff ha det! Man betaler ikke for en BMW og tar til takke med en Lada. True true Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ok, nå begynner jeg SKIKKELIG å lure her: Mail til LG fra meg: Stemmer det at "LG Flatron L1715SS" er feilmerket med "LG Flatron L1715S"? (Skjermen min er produsert i februar 2005) Mvh Teodor Mail til meg fra LG: Hej, Det sista "S":et i produktnamnet betyder att den är silverfärgad. Dvs har du en skärm där det står L1715S och den är silverfärgad så¨är det en L1715SS. Med vänliga hälsningar Fredrik Lundqvist LG Electronics Nordic AB Begge skjermene er da sølv, og det er forskjellige specs! Og de svarte ikke på det jeg spurte om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå