plaga Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 hey... jeg tenkte å legge inn et iso spill.. før har jeg gjort dette lettest ved bare å brenne spillene på cd.. denne er for stor for min ikke dvd brenner... ^^ vel jeg har prøvd før med iso buster etc... jeg har ikke fått det til noe særlig bra.... kan noen hjelpe meg med hvilket program jeg skal bruke, å litt detaljert åssen jeg bruker det?, så hadde det vært fin fint.... mvh kim Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Om du bare skal installere/spille med den iso'en og ikke lage CD'er ut av en DVD, så er det enkleste å bare legge inn Daemon Tools. Deamon Tools lager en virtuell CD/DVD spiller som funker like bra. Når du legger inn D-Tools så får du et rødt ikon nede i systrayen din. Høyreklikk på den og finn frem til Mount Image. Så blar du deg frem til ISO fila på harddisken din og mount'er den. Vips så er du i gang. Jeg svarer på dette i god tro om at det ikke er piratkopiering eller lignende. Om det så er, så ikke nevn det iallefall Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Deamon Tools <-- Direktelink til deamon tools, Bra program Lenke til kommentar
plaga Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 takk takk.. da ordner det seg vetdu.. piratkopiering? det er ikke lov det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå