Martin-_- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei, jeg har et problem med system32. Den finnes ikke i C:\Windows mappen. Jeg har gått til Verktøy -> Vis -> Vis skjulte filer og mapper men den er ikke skjult heller Jeg har Windows XP Pro med Service Pack 2. Grunnen til at jeg vil finne mappen er at jeg fant en guide på en side om hvordan jeg kan få Mousehertz'en høyre. Alle har normalt 125 hz men denne guiden gjorde at du kunne få 500 hz Håper noen vet hvordan jeg kan få mappen til bake PS: Jeg prøvde og lage en ny tom, mappe som jeg kalte system32. Jeg kopierte den til til Windows mappen og tryke Ja Til Alt. Men mappen kom ikke fram . Hva kan være problemet ? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du har også forsøkt med "direkte link" til mappen, dvs. at du t.d. klikker Start->Kjør->C:\WINDOWS\system32 Lenke til kommentar
Martin-_- Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Dette virket Taker så meget Endret 30. juni 2005 av Martin-_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå