Lars-H Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 jeg har en film på pc'n, men den er uten lyd. vet noen hva jeg kan gjøre for at lyden skal komme (lyden funka hos han jeg fikk filmen av...) eller går ikke det? Lenke til kommentar
W Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Installer riktig codec. Endret 30. juni 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 åssen gjør man det a? Lenke til kommentar
W Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Først må du finne ut hvilken codec du mangler, så er det bare å søke på nettet. Du kan bruke GSpot til å finne ut hvilken lydcodec du trenger. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 okei. men åssen finner jeg ut det a? og åssen gjør jeg det? kan ikke noe om sånt jeg.. hehe Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Last ned VLC mediaplayer. Den tar det meste uten problemer. Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Eller du starter filmen i WMP og så lastes codec'en automatisk ned (i fleste tilfeller) om ikke aktiver "hent codecer automatisk" under instillinger Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 WMP er nå så som så.. I de fleste tilfeller finner den ikke rette codecer hos meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå