nahojdat Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 For to uker siden kjøpte jeg et sapphire radeon 9600pro 256mb, innstallerte det og pcen krasjet, uansett hva jeg prøvde så gikk det ikke, sendte tilbake til butikk og de sier det er i orden så jeg må betale for frakt og sjekk.. Nå har jeg bygd ny pc til et familiemedlem og satt inn et sapphire radeon 9250 128 mbit, og den krasjer også... Hva er det som foregår her!!!! Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det var veldig rart. Jeg har et Sapphire radeon 9600xt kort, som jeg nesten har hatt i 2år Aldri noe problem Endret 30. juni 2005 av hifiman Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har du avinnstallert alle gamle drivere først? Hvis du har gjort det, prøv å avinnstallere de driverne du la inn sist og legg de inn på nytt. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du har vel ikke integrert grafikkort fra før? Hvis du har det så må du deaktivere det... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 dere har nok gjort noe feil tror jeg;) post 400!!! (tror jeg) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Har avinstallert alt og har ikke vga i noen av kortene, har prøvd nyinnstallering på min og den andre er nybygd idag. Av en eller annen grunn så funker de med kun driverne men ikke tillegsprogrammene som feks catalyst osv... Har selvsagt brukt nyeste drivere og program.. Mister jeg mye uten ekstra programmene? Aldri hatt sånne problemer med geforce :-( Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har hatt problemer med 9600 pro :http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=414805&hl= Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Får de til å kjøre stabilt på begge pcene nå, med KUN driverne, om jeg installerer resten av programvaren som hører til så krasjer de igjen... Merker monitoren slår seg av og på ca 4 ganger under oppstart :-( Får ihvertfall spilt wow uten klikk nå.. (også mye med at jeg har oppgradert til et carsair pro 512mb minnekort, hadde 2 geil value 256mb).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå