annegp Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei Jeg lurer på om jeg kan koble min harddisk på en annen maskin med satadisk? Det jeg lurer på da er.. hvor stor sjanse er det for at den maskina kræsjer? Jeg har tenkt å låne en maskin for å sette inn disken min, men tør ikke i tilfelle den også skulle dø fra meg.. noen som kan svare? mvh Anne Grethe Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei Jeg lurer på om jeg kan koble min harddisk på en annen maskin med satadisk? Det jeg lurer på da er.. hvor stor sjanse er det for at den maskina kræsjer? Jeg har tenkt å låne en maskin for å sette inn disken min, men tør ikke i tilfelle den også skulle dø fra meg.. noen som kan svare? mvh Anne Grethe Mener du å boote med systemdisken på en annen maskin? Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tror ikke de er så bra, siden mange av driverene til maskien blir lagdt inn på HD i windows ins. Altså da må du ha ein helt lik din og sette den inn i... Da tror jeg de skal gå greit! Lenke til kommentar
annegp Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 hei Ja altså jeg har en maskin som ikke fungerer.. Problemet mitt ligger under innlegget som heter Blå skjerm, 0x00007b.. Jeg lurer jo på om jeg kan ta ut min satadisk og sette inn i en annen maskin med satadisk? siden det er noe galt med minnet eller hovedkortet mitt.. Sette denne her som slavedisk eller hva det nå enn heter.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja de kan du gjøre... men da kan de være problem med eierskap på disken... selv har jeg problem med eierskap i PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå