Gå til innhold

O.o Nå skal jeg begynne å trene - men trenger tips

Anbefalte innlegg

Ja, som sikkert mange andre har jeg en liten tønne på midten :p

Er 181 cm høy ca og veier 72-73 kilo.

Er forferdelig utrent og kan ikke spurte en 1000 meter hvis det er det om å gjøre. Men hvordan trening burde jeg ta? litt sit ups, litt push ups, litt jogging?

Trenger nybegynner tips...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er forferdelig utrent og kan ikke spurte en 1000 meter hvis det er det om å gjøre.

1000 eller 100?

Hvis man i det hele tatt orker å spurt 1000 m, blir man ihvertfall rimelig anpusten eller kvalm (eller begge). :ermm:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Er forferdelig utrent og kan ikke spurte en 1000 meter hvis det er det om å gjøre.

1000 eller 100?

Hvis man i det hele tatt orker å spurt 1000 m, blir man ihvertfall rimelig anpusten eller kvalm (eller begge). :ermm:

...

var overdrivelse da... løper den på 6-7-8 min eller no :blush:

Lenke til kommentar
Den beste måte å trene kondis på er 4x4-interval. Spurt 90% i 4 min for å så jogge i 4 min. Gjenta 3-5 ganger. Det går raskt unna og du får igjennomsnitt 1% bedre kondis for hver gjennomføring.

aldri i livet om jeg kan spurte 90% i 4 min..

Lenke til kommentar
Den beste måte å trene kondis på er 4x4-interval. Spurt 90% i 4 min for å så jogge i 4 min. Gjenta 3-5 ganger. Det går raskt unna og du får igjennomsnitt 1% bedre kondis for hver gjennomføring.

Et sted må man begynne, og da begynner du med vanlige joggeturer. Hvis du føler at du har litt igjen å gi, så ta litt hardt i i noen av oppoverbakkene f.eks.

Lenke til kommentar

Et sted må man begynne, og da begynner du med vanlige joggeturer. Hvis du føler at du har litt igjen å gi, så ta litt hardt i i noen av oppoverbakkene f.eks.

der kom et svar vi har ventet på ... neida :p

får vel begynne et sted da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...