Joachim_F Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Den første ekspansjonen til EverQuest II er på vei, og Ubisoft skal gi den ut i europeiske butikker. I tillegg har SOE lansert Adventure Pack nummer to. Les mer Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Håper de legger til flere raid targets, på Splitpaw serveren er det ganske knapt med contested mobs for tiden, da vi er 5 aktive og gode raid guild (Rebirth, Unity, Evolution, Midwinter, Serenity). på serveren, er det vansklig og få tak på en contested mob. Men vi får se, har gode forventninger til expansion i alle tilfeller Lenke til kommentar
wakari Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei, jeg lurte på om det fantes en form for gamecard på Everquest 2 som det gjør på wow?et slags "ringkontant" kort da Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det finnes Gamecard, men er usikker på om du kan få det i norge. Tror jeg så det på Spaceworld en gang tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg