bluet Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Butikken Vel, hva syns dere? Endret 30. juni 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Få fiksa tegnsettet. ÆØÅ vises som med slike festelige tegn i IE og FF: ø Ã¥ æ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vel. Personlig ville jeg aldri kjøpt en ting fra en butikk som tillater seg å sende feil content-type slik at det står "bærbare", "ogsÃ¥", "Kjøp", osv. Gørrkjedelig og rotete design, farger som ikke står til hverandre, header med en pixelfont som er 10 ganger større enn den beregnede størrelsen - nei, dette var ikke det mest overveldende pene jeg noengang har sett. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det med tegnsettet må være home.no sin skyld for den vises riktig lokalt. Lokaltogs kommentarer er tatt i betraktning. Edit: Angående fargene har jeg litt problemer med åfinne noen som passer sammen. Endret 30. juni 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har sett det verre, f.eks StartiT. Det er bedre å stikke innom butikken enn å se på nettbutikken deres... Men jeg synes designen var grei nok den, bra med bilder av varene. Desverre blir det ganske plasskrevende å ha mange bilder, så det blir en avveiing. Kanskje ta å laine opp bruke/pass-boksene, så blir det finere. Tegnsettet var helt kokelimonke, litt snodig at det står "GAY til kassen"... Fargebruken var kanskje ikke helt optimal, men det seksjonerer de forskjellige.. eh, seksjonene fra hverandre. "Logg inn"-knappen er for stor, det ser ut som om den er en del av siden (har samme farge som kantene)... Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Litt mer kraftige farger kansje.. Bytt ut banner med noe med litt mer stil Feil tegnsett. Ellers ganske bra oppsett. Endret 30. juni 2005 av Mellet Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Handlevogn 256MiB Sandisk SD 139,50 Lowepro 36 kamereveske 795,00 Totalt 934,50 GÃ¥ til kassen For det første så kom det opp uten at jeg hadde tatt noe og det ser ut som det står "GAY kassen" ved første øyekast Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Edit: Angående fargene har jeg litt problemer med åfinne noen som passer sammen. Her finner du eit program som finner matchende farger. Edit: Feil link Endret 1. juli 2005 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Her finner du eit program som finner matchende farger. Edit: Feil link Den funker ikke i FF..... IE Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> Det er derfor den vises med rare tegn. Bruk <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> istedet. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 ColorMatch Remix virker som jeg kan se ut til å fungere i Mozilla. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ColorMatch Remix virker som jeg kan se ut til å fungere i Mozilla. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå