Joachim_F Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Forretningsanalytikerne i Merrill Lynch Japan Securities har nettopp gitt ut en rapport hvor de spår at Sony vil selge hver PS3 med omtrent 100 dollar i tap. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Merrill Lynch hevder dette vil bety cirka 1.2 milliarder dollar i tap det første året PS3 er i salg. Prisane på konsoller går aldri oppover (så vidt eg har sett), så betyr det at Sony vil selge PS3 med tap konstant? Eller vil det bli såpassa billigare å produsere dei ettersom åra går at det vil gå i pluss? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 100dollar pr konsoll er vel ganske mye, er det ikke? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Produksjonskostnadene bruker å gå ned etter hvert, men det er nok uansett spillene Sony håper å tjene penger på (de får en viss sum per offisielle PS3-spill som selges, uansett utgiver). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Blir surrete av all spekulasjonen rundt 360 og PS3 Ja, spela kan vel ikkje koste stort å produsere. Ein DVD er ingenting. Endret 30. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det kommer sikkert til å gå bra, kan jo være at Sony selv har regna litt på det. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Blir surrete av all spekulasjonen rundt 360 og PS3 Ja, spela kan vel ikkje koste stort å produsere. Ein DVD er ingenting. Blir surrete jeg også, litt forvirrende egentlig.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Men så ryktes det at spillene blir hakket dyrere $59.99,- i USA. 10 dollar mer enn i dag. Er redd for at vi må betale 600-700 kr.for konsollspill i Norge igjen Heldigvis er dollarkursen lavere enn den var før. Husker da man betalte 800 kroner for et Nintendo 64-spill... Endret 30. juni 2005 av kilik Lenke til kommentar
genetex Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg leste i et blad og at spill vil bli VELDIG dyre, men det vil vere pga. de er så avanserte os whatever, men dette var fra et proff datablad da! liksom, sony taktikk: 1 månden: allt billig, men så skrues prisene rett opp, og det ble ikke så billig alikavel med ps3. (spill prisene blir skutt opp) Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg bryr meg lite om de dyre prisene, for man vil jo uansett bruke opp pengene sine(på godterie, mcdonalds osv) SÅ jeg vil heller betale litt ekstra for å få den beste spillopplevelsen. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Spill og tilbehør til disse konsollene er det de vil ta igjen penger på. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Betaler gjerne 6-700 spenn for å få meg med topp-titlene til ps3 og xbox 360 hjem jeg =) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Siden ps3 er så dyr håper jeg dvd-spilleren med bluray er topp kvalitet, så jeg slipper å kjøpe en ny dvd-spiller når bluray/hd-dvd begynner å bli populært Lenke til kommentar
puttefnask Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ja jeg har lest litt om detta bluray greiene. Jeg tror det seriøst kommer til å erstatte dvd, eller i det minste få oss til å glemme vanlige brenne cd etterhvert. Jeg tror PS3 spilla vil komme opp i ganske så høye pris her i Norge, men det er pga at det er helt nytt, og konsollen blir sikkert ikke akkurat billig den heller, men ha med i tankene at spillopplevelsen vi kommer til å få når vi starter opp monsteret for første gang, det kommer til å bli omtrent den samme følelsen i 1999 i kinosalen da jeg så matrix filmen for aller første gang. Du vet..den derre" Å SÅ RÅTT AT JEG FÅR ORGASME" følelsen. Grafikk som er penere enn virkeligheten gir deg gåsehud nårre skjer realtime foran deg..serriøst. Så det jeg prøver å si at det er egentlig verdt prisen uansett hva den blir hvis man er gaming fan. Mitt ord...takk takk trenger ingen applaus, bare gap å tenk over fremtiden dere LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg