Gå til innhold

Skal ha K750i eller Qtek 8020

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier så skal jeg ha enten K750i eller Qtek 8020. En av de få grunnene til at jeg skal ha K750i er pga kameraet, hvor Qtek'en ikke har så særlig mye å stille opp med (0,3MP).

Men jeg har et spørsmål angående K750i, for noe av det jeg liker med Qtek telefonene er at det er "plass" til mye på skjermen, dvs at feks man kan lese\skrive lange meldinger uten å måtte "scrolle" nedover osv. Hvordan er det på K750i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har K700 men har byttet til Qtek 8020, fikk den via jobben. Må si at jeg føler meg hjelpes løs når jeg bruker K700'en. Skjermen virker mye mindre.

En annen ting er at du har så mye muligheter med 8020 siden den kjører Windows Mobile 2003, i forhold til K750 som "bare" er en telefon. Kommer hvertfall aldri mer til å gå tilbake til en vanlig telefon etter å ha brukt smartphone.

Lenke til kommentar

hmm.. vel, hadde det ikke vært for 2MP kameraet som sitter på k750i hadde jeg definitift valgt Qtek 8020.... men det ser ut som det blir k750i siden jeg ikke har noe annet kamera, og jeg bruker til og med 0,3MP kameraet som sitter på 8080 veldig mye! hehe!

Lenke til kommentar

Det avhenger av hvor lange meldigene er. Strekker meldingene seg over mer enn 2 sms må det scrolles uansett mobil. Bruker man alle tegnene 160, trenger man å bla en gang på K750i.

Et litt snedig krav men alle har sine ønsker og behov :)

Jeg hadde gått for K750i, men det spørs hvor mye du trenger muligheter for å legge inn programmer og lignende. Liker symbian/windows mobile 2003 applikasjoner og spill, ville jeg heller gått for Qtek 8020.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...