Azaziah Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Eg tror Halo kan bli en sinnsykt bra film. De har jo et bra historie å gå ut i fra, men det skal sikkert ikke så mye til for å ødelegge alt.. Får håpe på det beste. Eg gleder meg i hvertfall Lenke til kommentar
xaedus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det blir digg Hitman blir også film med Vin Diesel som Agent 47. Leste på gamespot at The rock kanskje får hovedrollen i doom filmen noe som er bra for han er jo ganske lik han du er i spillet, men jeg liker mindre at Vin Diesel blir Agent 47. Agent 47 er jo lang og slank noe som Vin Diesel ikke er. Han har også et særpreg og en eleganse som ingen andre har... Ikke sier han mye heller. Vin Diesel er jo en stor barsk type med store muskler og en hes stemme... så jeg tror han kommer til å slite med å leve opp til rollen. Det er også snakk om at Vin Diesel muligens vil bli tettere involvert med produksjonen av fremtidige Hitman-spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Leste på gamespot at The rock kanskje får hovedrollen i doom filmen noe som er bra for han er jo ganske lik han du er i spillet, men jeg liker mindre at Vin Diesel blir Agent 47. Velkommen etter Men The rock spiller en ond jævel i filmen, eller han blir ihvertfall det ut i filmen. Leste det i ett intervju me han, mulig det var på megagames. Men orke ikkje rote frem kilder nå.. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 altså, Halo har 3 bøker å gå etter. Les dei bøkene. Der er masse Historie som ikkje kun fokuserer på Master chief/Cortana. slutt å syt om at de blir monotont. bok nr. 1 fks. kjører 5-6 historier samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå