Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hva mener gamer.no og alle "medlemmene" om at Halo blir til en film?!?! Jeg har tross alt vunnet det på alle nivåer så jeg håper at den blir mest mulig lik spillet!!! Men men hva mener dere?? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syntes det er en god ide. Men om det blir en bra film er en annen sak.. Man ser jo hvordan starwars har blitt. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Huh? Star Wars gikk jo fra film til spill og ikke omvendt. Lenke til kommentar
anypti Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja håper du har fått med deg at Star wars var først film.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syntes det er en god ide. Men om det blir en bra film er en annen sak.. Man ser jo hvordan starwars har blitt. ÆÆæ jaha?? Du mener vel åssen spillene har blitt håper eg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syntes det er en god ide. Men om det blir en bra film er en annen sak.. Man ser jo hvordan starwars har blitt. Haha, det var dagens. I samme klasse som reklamen Har dem laga bok av Ringenes Herre og nå Eg har ikkje så store forhåpningar til filmen, som eg har til andre filmar basert på spel. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syntes det er en god ide. Men om det blir en bra film er en annen sak.. Man ser jo hvordan starwars har blitt. ÆÆæ jaha?? Du mener vel åssen spillene har blitt håper eg? ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=430312 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 hyggelig det da. men halo er ikke det eneste spillet som blir til film. nå blir også Max Payne film Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 hyggelig det da. men halo er ikke det eneste spillet som blir til film. nå blir også Max Payne film Max Payne har eg faktisk litt troen på, kan bli stilig Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 hyggelig det da. men halo er ikke det eneste spillet som blir til film. nå blir også Max Payne film Far Cry også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) hva er det som er så bra med FarCry, sånn plotmessig? Eneste jeg ble imponert av der var grafikken... edit: dumbass me Endret 30. juni 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Siden mange spill kommer til å bli filmer håper jeg at de holder mål i forhold til historien på selve spillet. Selv har jeg ikke prøvd Farcry eller Max Payne 2..... Så det er nok samma det på de men Halo som jeg har vunnet på alle nivå blir nok litt gøy å se hvordan det blir i forhold til historien!! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hva er det som er så bra med FarCry, sånn plotmessig? Eneste jeg ble imponert av der var grafikken... edit: dumbass me Litt samme her. Handlinger er ikke akkurat som FF.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det finnes en prikk lik tråd av dette.. Søkefunksjon er flotte greier. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 har mest tro på Max Payne. Max Payne har en utrolig bra historie. Jeg kan jo selv ta hovedrollen :!: Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg tror ikke Halo blir en god film. Vet egentlig ikke hvorfor, men har bare på følelsen at den kommer til å bli elendig. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 doom blir også film men det vet jo alle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 doom blir også film men det vet jo alle Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vel, film-til-spill blir som regel aldri en stor suksess, og jeg tror ikke spill-til-film blir bedre. Jeg sier ikke at alle spill-til-film filmer blir dårlige, men når man ser kvaliteten på de fleste film-til-spill spillene kan man jo tenke åssen det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå