schtan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei! Post gjerne tutorialer til Photoshop eller andre KJENTE programmer her, ikke f.eks pain osv. Jeg kan ingen tutorialer akkurat nå, men kan kanskje poste senere Regler: 1. Somsagt ikke post guider til paint osv. 2. tutorialene må være skrevet selv, ikke kopier og lim inn. 3. bruk gjerne bilder i tutorialene, da blir de lettere og kjønne Takk. Stian *Edit* Kom gjerne med tips osv også Endret 30. juni 2005 av schtan Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Må være skrevet selv? Nå finnes det utrolig mange ferdige som bare er å google frem. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Ja... det er jo ikke lov til og kopiere og lime inn osvosv. Det er jo litt morro og se hva brukerne har fikset selv også da altså se hvilke tuter de har skrevet selv, og få tips osv Lenke til kommentar
schtan Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 lol, ingen som har noen tuter? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Nå har det gått over 24 timer og ingen svar! INGEN som kan skrive da? :@ Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lage veiledere til programmer hvor det finnes tusenvis av gode gaider fra før av overalt på nettet? Jeg kan forstå at folk ikke har lyst. Hvis hensikten er å samle fremgangsmåter til ting som kan være greit å kunne/vite, men som ikke finnes fra før, er det jo en annen sak. Likevel tror jeg folk gjerne benytter seg av Internetts mange fine sider med «Photoshop tutorials». Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det tar jo en evighet å lage en tutorial da, derfor hadde det kanskje vært smart å bare poste linker til andre tutorials som er gode. www.purephotoshop.com er veldig fint. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) *ehm* (reformulert) Sitt heller og knot selv til du lærer PS. Tutorials kan være kilde til inspirasjon og av og til nyttige, men de låser deg liksom til en fremgangsmåte. Det finnes dog alt for mange tutorials der ute på weben, så denne tråden blir litt overkill. Endret 20. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
lagwagon2 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her finnes mange gode tutorialer til Photoshop på norsk: www.xg-design.net Jeg har lært masse der. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Linken funker ikke Jeg som leter etter en god tut på norsk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html <-- Norske tips til Photoshop. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 teit tråd... lag heller link til en torturial. (helst norsk da. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 PSlover, Photoshopcafe, Programvareskolen eller PSworkshop.. Der er det mange bra tutorials Ta en tur til Den store photoshop tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå