molna Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kommer i svart, sølv og hvit, som her: Full specs Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Denne var nydelig synes jeg. Rett og slett veldig nydelig. Vært mye fine slidere i det siste, da fra Samsung, Siemens og Nokia. Denne går inn i rekken synes jeg. Spesifikasjonene var som de burde være. Helt ok. Godt å se at Siemens gir EDGE nå i ulike produktklasser. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kunst, rett og slett. Den var sinnsykt pen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Endelig en Siemens-telefon jeg liker designet på... Fronten i alle fall - resten har trekk fra det jeg ikke liker med alle andre Siemens-telefoner. Er ikke helt sikker på hva det er, men tror det er kombinasjonen av plasttype/utforming og fargen? Grensenittet til Siemens ser også like traust ut som alltid (ja, jeg er ikke så begeistrert for siemens) Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Plasttype? Kan ikke akkurat si SL75 ser plastikk ut da Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Lekkert. Selv om den ble seende litt feit ut... Uansett, spesifikasjonsmessig når den ikke opp til mine krav, så den blir nok uaktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå