enden Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 NEC fortsetter å utvide skjermkolleksjonen sin. Denne gangen er det 19-tommeren 1980FXi som har vært på testbenken. Hvordan klarte den seg? Les mer Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fin test, men prisen på skjermen Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Med en utsalgspris på over 8000,- tviler jeg på at det blir solgt mange eksemplarer av denne skjermen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Shit! Da kjøper man heller en middels bra 20" til samme prisen. Ellers så likte jeg designen. Høydejusteringen, roteringen, plassering av kabler og strømforsyning osv. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg vil tro at den skjermen vil falle mellom to stoler. Enten er den for dyr, eller så er den ikke bra nok. Lenke til kommentar
Siq Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) For en pris Er jo nesten samme pris som for 2080UX+. Kjøper vel heller 20" når prisforkjellen er så liten? men sikkert en konge skjerm da.... Endret 30. juni 2005 av Siq Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fin skjerm, men fortsatt ingen skjerm som takkler 1600*1200 native uten problem. Liten vits å ha siste innen skjermkort da. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Denne skjermen likte jeg, og hadde igrunn skrevet opp denne på må-ha-listen...helt til jeg så prisen. Håper prisen synker(en del) slik at min nåværende CRT-skjerm kan få en verdig arvtager. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 8000?? Hva på denne jord kan rettferdigjøre den prisen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 S-IPS og tynn ramme er jo bra saker, men som mange har sagt før, prisen og 1280*1024 gjør skjermen ganske uaktell for de aller fleste. AtW Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For den prisen kan jeg garantere jeg kjøper en 20" med aspectratio på 4:3 istedenfor Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når det gjelder prisen (som var altfor høy), ergrer det meg at en slik høyst essensiell og relevant informasjon ofte ikke er inkludert i hardware.no's tester. Istedenfor tar man det for gitt at man skal google seg fram til dette. En antydning av prisen bør være obligatorisk i alle tester. Det blir litt håpløst å snakke om den høye prisen i konklusjonen uten å trekke fram et eneste tall i kroner eller dollar. Takk for en ellers interessant test. Håper artikkelforfatter ikke blir fornærmet over mitt konstruktive forslag.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 En veldig god grunn til at prisen ikke er med i tester er at denne er relativt flyktig i forhold til den statiske teksten i artikkelen. Man kan altså garantere at prisen kommer til å forrandre seg, mens teksten ikke gjør det. Jeg vet at det er planer om å integrere prisguiden inn i tester slik at man kan vise dagens pris, men det vil uansett ikke være mulig å trekke konklusjoner med pris som grunnlag, da prisen vil endre seg mellom punktet testen skrives og leses. Da foretrekker vi å late som om prisen ikke er relevant, med mindre den er "ekstrem", som i dette tilfellet. Hvis det er slitsomt å google etter prisen (det tror jeg så gjerne) så blir du sikkert glad for å høre at det finnes linker til produktet i prisguiden på siste side, rett under konklusjonen PS; blir aldri fornærmet over kontruktiv kritikk - det er bare positivt med innspill, for da blir man nødt til å tenke gjennom handlinegen sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå