darkness| Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 hvordan deler man opp en regning? Det er jo genialt med gebyrfritt i Norge da.. Jeg burde hatt Mastercard. Jeg bruker kortet så og si hele tiden Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Man ringer og får den delt opp i flere små beløp, som betales hver måned, eller noe sånnt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Man ringer og får den delt opp i flere små beløp, som betales hver måned, eller noe sånnt. Uhm, nei. Det som skjer er at du får en regning pålydende totalsummen. Man kan da velge om man vil betale hele summen, eller mindre. Det overskytende blir da rentebærende og overflyttet til neste regning. Minstesats er på 200,- eller en gitt prosentdel av skyldig beløp. I alle fall er det slik på min Student Total-konto. Nødpenger og nødbilletter er en del av Total-kontoen, ikke Visaen. Du får vel forsåvidt også kontokreditt på 9.900,- på brukskontoen din. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har ikke peiling, så ikke hør på meg. Var sånn jeg trodde damen i banken prøve å forklare meg. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Koster det no å bytte fra Postbanken til Dnb nor? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Det er vel samme konsern, så jeg vet ikke om jeg skjønner poenget helt. Men selve byttet koster ikke noe, tror jeg. Du må vel bare betale avgiften på "pakken" du eventuelt bestiller (stundent = 360,- i året). Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Forresten, DNB er gebyrmestere. Jeg tjente et par tusen i året på å opprette en konto hos skandiabanken som brukskonto. Ingen gebyrer på kortbruk, og høyere rente på brukskontoen Den eneste grunnen til at jeg beholder totalkontoen min er reiseforsikring og mastercard- Så fort DNB finner ut at jeg ikke er veldig student lenger (bare litt) og endrer kontoen min til vanlig Total forsvinner jeg for godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå