BorN Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min nederste. Uten tvil haha!! komisk som **** Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 det var en fyr som hadde denne linken på signaturen sin!!!! jævli bra!!! hehe.... Jeg? LordZyflex også Lenke til kommentar
BorN Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 det var en fyr som hadde denne linken på signaturen sin!!!! jævli bra!!! hehe.... HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! :!: for en tråd Og ikke minst: For en trådstarter Latterkrampe = Oh YES Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 CurSe FTW!! "Uten orgasme hadde vi runket oss i hel.." LOL Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) SnowDOG_ sin er best, ingen protest!! Den som står imot, får bank av amstaffen hans, Santoz. Eller hva han het? Dont worry about the dog but worry about the DAWG. Hehe dog poenget med signaturen min er at man ikke skal frykte hunden min men frykte meg! Dvs hunden er ikke farlig men eg er vist noen.... truer oss elns. Endret 18. august 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Min er det eneste med et snev av humor i seg som jeg kom på da jeg lagde den Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) @ kenneth11 Noe oppbrukt? [Edit] Liker Spidy sin signatur "Nice shooting son, whats your name? "MURPHEY!" Robocop eier dere! Endret 19. august 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Min signatur er best! Når får jeg premie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Mange gode signaturer her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå