Scotty Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Svalbard sin er uten tvil best! Hostet opp en latter nAr jeg leste den, sant er det oxo! btw. er i england sA fAr ikke skrevet de 3 siste bokstavene i alfabetet. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker Snowdog sin. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. OT: Hm... så du sitter naken foran PCen når du skriver i forumet og vifter med tissen Spesiellt... Hadde egentlig trodd at situasjonen var noe mer liknende: "jeg-griseprater-med-en-jente-på-MSN/IRC-og-så-fikk-noen-tak-i-loggen", DOH!" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. OT: Hm... så du sitter naken foran PCen når du skriver i forumet og vifter med tissen Spesiellt... Hadde egentlig trodd at situasjonen var noe mer liknende: "jeg-griseprater-med-en-jente-på-MSN/IRC-og-så-fikk-noen-tak-i-loggen", DOH!" husk babethreaden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 forslag: folk som nominerer signaturer: Quote dem i posten? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Min er best siden det er Armin van Buuren Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nice den han Svalbard hadde da. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "Alle unge jenter trenger en støtte opp gjennom livet". :!: Husker ikke hvem som hadde den, men men. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) det var en fyr som hadde denne linken på signaturen sin!!!! jævli bra!!! hehe.... Å helvete! Jeg bare snublet innom tråden her og så linken din! Jeg tror aldri jeg har ledd så mye før. Hele jævla tråden passer under "Gullkorn".. EDIT: Leste igjennom tråden og så at alt var bare kødd.. Da var den ikke _SÅ_ morsom.. Endret 17. juli 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Synes å huske at det var noen som hadde en slik signatur: NO NO! KEEP TALKING! I STILL HAVE A FEW BRAIN CELLS LEFT THAT YOU HAVEN'T KILLED WITH STUPIDITY Signatur eller ikke, veldig bra. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. OT: Hm... så du sitter naken foran PCen når du skriver i forumet og vifter med tissen Spesiellt... Hadde egentlig trodd at situasjonen var noe mer liknende: "jeg-griseprater-med-en-jente-på-MSN/IRC-og-så-fikk-noen-tak-i-loggen", DOH!" husk babethreaden You said it. Hey, hva med en poll? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg liker Snowdog sin. Aww takk! Stemmer forsåvidt da. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 'Stine' sin er veldig bra! Synest også at 'Bob Ibsen' sin er bra. Lenke til kommentar
Bander-Log Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Fur sin er pA 1. plass Svalbard sin er jo ogsA bra! Sann er den ogsA! Lenke til kommentar
Bander-Log Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Fur sin er pA 1. plass Svalbard sin er jo ogsA bra! Sann er den ogsA! Edit: Aah! Beklager for dobbelpost, men jeg kan aerlig si at det ikke var min feil! Endret 22. juli 2005 av Bander-Log Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) to av mine gamle siggs; "en gang sa en klok mann; Du stopper ikke å puste selv om du ikke kan se luft" Vet dere hva er jævlig med det? Han har rett! en gang sa en prest "Jeg er like stor som gud, og gud er like liten som meg!" WTF? Er han ikke en prest? Endret 22. juli 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) dobbelpost Endret 22. juli 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå