Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Det var vel Flodhest som originalt skreiv det. Endret 6. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nå husker jeg ikke hvem som hadde denne signaturen, men den var litt bra: "Det finnes 10 typer mennesker. de som kan lese binere tall og de som ikke kan det." Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Min nederste. Uten tvil ser ut som han var på fylla når han skrev innholdet i det innlegget der når damen ikkje ve ****** utn Kondom...............at damen ikkje ve **** meg (eg får andre te å gjøre det hehe) at damen ikkje ve ha ******* (hon e så jæla konversativ) at Damen snart finnar ut at eg ****** andre damar........................... Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 det var en fyr som hadde denne linken på signaturen sin!!!! jævli bra!!! hehe.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg bare lurer på om noen her har noen morsomme signaturer? Jeg har verken best signatur, eller en signatur som er morsom. Jeg er kul! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Hehe, det er jeg som skrev det ja. Skrev det i en tråd der man skulle si hva slags klær man hadde på seg akkurat da. Det er forresten Fur som har den signaturen. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Synes at oivind_dahle sin signatur er morsom jeg (nederste linje). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå husker jeg ikke hvem som hadde denne signaturen, men den var litt bra: "Det finnes 10 typer mennesker. de som kan lese binere tall og de som ikke kan det." Jeg hadde det en gang i tida, men jeg er sikkert ikke den eneste. Husker jeg fikk en pm av en som syntes den var genial. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 "Det finnes 10 typer mennesker. de som kan lese binere tall og de som ikke kan det." veldig ot, men det mangler 8 grupper der.. or not Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Digger Dahles :!: Er noe lignende: 1f y0u c4n r34d 7h15, y0u n33d t0 g37 l41d LOL! :!: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis noen kan bruke opp noen få sekunder i å lese min signatur, og muligens bruke den som sin egen? Støtt Bunny til verdensherredømme. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Er noe lignende: 1f y0u c4n r34d 7h15, y0u n33d t0 g37 l41d Hva var poenget med den... jeg skjønner ikke??? Neida Var bra den Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 det var en fyr som hadde denne linken på signaturen sin!!!! jævli bra!!! hehe.... Den lo man godt av ja Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 VANVITTIG BRA!!! Den tråden er noe av det beste jeg har lest! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er noe lignende: 1f y0u c4n r34d 7h15, y0u n33d t0 g37 l41d Hva var poenget med den... jeg skjønner ikke??? Neida Var bra den Det som er litt funny er at siden oivind_dahle skrev dette selv, så må han kunne lese det enkelt. Derfor trenger babemaster'en selv å få seg et ligg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå