audhage Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg ahr funnet på min helt selv så. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg brukte denne for en tid tilbake: «They say that "guns don't kill people, people kill people." Well I think the gun helps. If you just stood there and yelled BANG, I don't think you'd kill too many people.» Synes den er ganske så gøyal Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Min nederste. Uten tvil HAHA!! Arnes drit fete vebside.. Har sikkert sagt det før, og sier det igjenn.. faen for en idiot? må vel si meg enig i at den er best Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Min øverste eier da Tatt fra en fersk Simpsons episode Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kopier min. Da kan alle ha den beste siggen. Yay! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Første setningen min er ganske så genialt sagt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (\ /) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) se hva jeg fant på Google-leken (\_/)(O.o) (> <) ' ' ' Denne kaninen bryr seg ikke om verdensherredømme. Det eneste den vil er å spise deg. Endret 4. juli 2005 av OBaardsgaard Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bob ibsen sin er jo ganske bra da ADSL: alle duster spiser lapskaus SDSL: Super Duper Surfelinje BIOS: Bob Ibsen overclocking system :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ny signatur Hva synes dere? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ny signatur Hva synes dere? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kopier min. Da kan alle ha den beste siggen. Yay! Det har jeg gjort for lenge siden Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men en har quotet noe alá "Sitter naken jeg, *vifte med tissen*". Kjenner ikke til historien, men ler hver gang jeg ser den... Kan noen utdype den signauren btw? Det jeg husker er at personen i sin tid hadde en Dodge logo som avatar. Var det Øyvind Dahle som hadde sagt det tro? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå