Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Klart man kan det! Jeg kan tenne på huset også, men jeg gjør det ikke. Takk, det holder nå. Tilbake til tråd Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syns min er grei. Er fra klan forumet. En lett typo. her skulle egentlig være here Quota før han fikk redigere. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Min er genial, hentet fra en amerikansk film (The Fallen) og på norsk er det "Tatt ved nesen" Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Min nederste.. @ Svalbard.... :!: KONGE Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 vell svalbard har etter mitt syn den BESTE Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Svalbard sin er den beste :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 vell svalbard har etter mitt syn den BESTE av de som er her inne er jo din mest genial Ozzy Ozbourne som sa det? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg synes oivind_dahle sin var ganske god jeg. Mye rett i den kryptske meldingen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er litt misfornøyd med min egen signatur , jeg da... Svalbard sin var jo KONGE! :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Husker ikke hvem det er, men det er en der det står: "Driv ikke hor med din mor, da blir du far til din bror!" Synes den var bra Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Denne diskusjonen er dum, for alle vet jo at det er jeg som har best signatur. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hmm... hvem som helst som har noe av Oscar Wilde ligger langt oppe. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hmm... hvem som helst som har noe av Oscar Wilde ligger langt oppe. He he, digger at du bruker det alternative oppslagsverket Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har sett en del artige signaturer på forumet her, men klarer ikke huske non i farta... Kommer vel Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Liker min egen jeg, men en ting? Stereo, det er to kanaler? Altså, hvordan kan man bli omringet av to? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hmm... hvem som helst som har noe av Oscar Wilde ligger langt oppe. He he, digger at du bruker det alternative oppslagsverket Ja, der var det mye morsomt! En regnværskveld med lite fester i nærområdet, så er det der man kan sikre underholdninga Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Min nederste.. lol.. jeg ler så jeg griner.. beste sig er jo seffers : To not play World of warcraf, should be a crime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå