Gå til innhold

Imponert over servicen til Zepto


Anbefalte innlegg

Må poengtere at undertegnede ikke har en Zepto-maskin.

 

Historien er som følger. Jeg har en kollega som sitter på samme jobberom som meg, ca. 2 meter fra meg. Hun har kjøpt seg en Zepto-maskin for ei stund siden. Hun klikket på Windows-Update, og dermed la en ny skjermdriver seg inn på hennes maskin. Når hun da startet opp maskinen i morges, så fikk hun "blåskjerm". Hun viste meg feilmeldingen som kom opp, og like etterpå så sa jeg at hun skulle skrive en mail til Zepto om dette. Omtrent 45 sekunder etter at hun hadde sendt e-mailen, ja sekunder, senere så fikk hun telefon fra Zepto hvor de forklarte problemet for henne. Og problemet ble fikset i en fei.

 

Må si jeg ble mektig imponert over dette. Selv har jeg en NEC VERSA NOTE VXi, men hvis jeg skal ha en bærbar i fremtiden så kommer Zepto meget høyt på ønskelisten utelukkende pga. servicen.

 

tommelomsk

 

[ Denne Melding var redigert av: tommelomsk på 2002-07-26 10:11 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Zeptos service er upåklagelig, mildt sagt.

 

Jeg sendte også en epost med noen spørsmål ang. znote2002 som jeg ønsket å kjøpe. De ringe meg en liten stund etterpå og svarte villig på alt mulig.

 

Dagen etter bestilte jeg over telefon. Morgenen etter hentet jeg maskinen.

 

Samme dag oppdaget jeg en død piksel på skjermen, og ringe for å høre hva som kunne gjøres. Etter litt diskusjon, skulle jeg komme inn til dem igjen, og da fikk jeg en ny skjerm på fem minutter!

 

Så nå sitter jeg og koser (!) meg med znote2002 noe helt vanvittig. Det er en flott maskin.

 

(Forresten; de har fått litt på pukkelen for tastaturet, men faktisk så er det et meget behagelig tastatur å skrive på synes jeg.)

 

hordak.

Lenke til kommentar

hordak

 

Registrert:

2002-08-11

 

Meldinger: 1

 

Hehehe :wink:

_________________

Lian Li kabinett

MSI K7T266 Pro2-RU

Athlon 1400

Zalman 6000 CU-AL

256 MB DDR Ram

Geforce 3 TI 200

80 gigabyte WD Caviar

ADSL 1024/256 @ 130kB dl

 

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-08-11 16:15 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 21:04, normal skrev:

de reklamerer på denne måten


 

 

Noen ganger er det utrolig tragisk å lese innleggene på hardware.no. Og det gjelder i dag. Undertegnede er ikke involvert i firmaet Zepto på noen som helst måte, og jeg har da heller ikke kjøpt noen maskin fra dette firmaet.

 

Min intensjon var bare å gi litt informasjon til hardware.no sine brukere av hva undertegnede mente var utmerket service. Er det noe de fleste klager på i dag så er det service. Og da syntes undertegnede at det var greit at flere hadde kunnskap om firmaer, som etter mitt syn, gir en service utenom det vanlige. For dette så blir man altså mistenkeliggjort på det groveste. Noe som føles utrolig ubehagelig.

 

Jeg håper bare at de som har prøvd å sette merkelapp på meg har nok omløp i hjernen til å unnskylde sin oppførsel. Men man kan vel ikke forvente seg vanlig oppførsel av folk som er så paranoide i tankegangen at mitt startinnlegg er å anse som en reklamepost?

 

tommelomsk

Lenke til kommentar

Noen ganger er det farlig å si noe bra om noe, eller å forsvare noe som det er "opplest og vedtatt" skal være dårlig.

 

Da er man plutselig ansatt der eller blir betalt for å gjøre det.

 

Enkelte mennesker her inne (sikter da ikke til noen i denne tråden, men mer generelt) forstår ikke at i sitt jag etter det rimeligste alternativet til sin hyperoverduperklokkete msakinløsninger med ørtenhundre piratbetaversjoner før eller senere får problemer.

 

Og da er det selvfølgelig leverandøren sin feil ...

 

(ahh .. det var godt å få ut ... det regner her idag)

 

Ha en fin dag :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 15:42, Fjodorgrim skrev:

Dette minner mistenkelig om reklame postinger

:smile: ?????? hehe gotcha
:grin:
if not J/K



 

Som du ser står det "if not, J/K"

 

= altså det betyr hvis det IKKE var reklame,

spøkte jeg bare med dere...

 

Ser ut som om det var lite vellykket, Beklager ..

:smile:

 

edit, tilføyelse:

----------------

Det var ikke nødvendigvis DIN melding, men din og den påfølgende meldingen som utløste spøken fra meg..

Som sagt, beklager om det ble mistenkeliggjøring ut av det..

_________________

 

greetinx

"Fjodor"

:smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Fjodorgrim på 2002-08-12 09:19 ]

Lenke til kommentar

Fjodorgrim:

 

Jeg vil gjerne presisere at mitt innlegg ikke var myntet på deg.

 

Faktisk trodde jeg at ditt innlegg var rettet mot "hordak", og der er jeg helt enig med deg. Det innlegget lukter reklame lang vei (selv om vi selvfølgelig kan ta feil).

 

Hvorvidt Zepto har gode eller dårlige produkter skal jeg heller ikke uttale meg om siden jeg ikke har noen erfaringer med dem overhodet, men ut fra hva jeg har hørt, skal de visst være ganske gode (auda, nå blir jeg vel beskyldt for å få betalt for å si det ... :razz: )

 

Ha en fortsatt fin dag :smile:

Lenke til kommentar

Jeg er for tiden på utkik etter en bærbar, som det går frem av mine "poster" de siste dagene. Sendte for 20 minutter siden en e-post til [email protected]

Må si at jeg ble overrasket da jeg fikk svar 21.45, alltså 20 minutter etter at jeg sendte mailen, dette er på kvelden.

 

Fikk beskjed om å ringe for å snakke om saken. Jeg har ingen Zepto, men jeg vurderer en, sterkt :smile:

Lenke til kommentar

Grunnen til at Zepto svarer med en gang er ganske enkel: De har liten etterspørsel...

 

La oss ta utgangspukt i virkeligheten:

 

EI STYGG STYGG DAME (eks: Moskva Marit) VIL, SÅ FORT HUN FÅR ET TILBUD OM DET, HOPPE I SENGS MED HVEMSOMHELST.. PGA LITEN ETTERSPØRSEL..

 

EI FIN FIN DAME (eks: Britey Spears) VIL IKKE HOPPE I SENGS MED HVEMSOMHELST... PGA STOR ETTERSPØRSEL...

 

Ville du da valgt moskva marit fordi hun hadde sagt ja med en gang, eller hadde du mast på britney??

Lenke til kommentar

Hva er gæli med å være liten ? Dell er som du sier store, men likevel har det vært mang en post her på forumet av personer som har hatt en Dell-maskin og har hatt noen helt grusomme historier. Zepto har sikkert sine svin på skogen. Men generelt har jeg den oppfatningen at mindre bedrifter gjør / yter mer for å beholde kundene sine. Selvfølgelig har ikke Zepto like store resurser til å erstatte ting som bare _kanskje_ garantifeil, men likevel ...

 

Jeg personlig liker litt å handle i de små butikkene, jeg syns jeg får bedre service der, enn på store plasser. Store firmaer har en tendens til å bli så store at det er vanskelig å finne ut hvor man skal henvende seg for å få hjelp.

Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg er off-topic nå, men les dette skrevet av moderator Vegard til Nils-pils-påse :

 

"Dette er en advarsel. Slike utsagn er uønska på forumet. Hadde det ikkje vore for at du var ein såpass ny bruker, ville slike utsagn ført til utestengelse. Posten der du skreiv dette, er sletta.

 

mvh.,

Vegard,

moderator"

 

Akkurat samme melding til Nils-pils-påse går igjen i flere poster . Har ikke Nilsern fått nok advarsler nå? Steng han ute da vel, ikke driv å gi så mange advarsler. Hvis de mer useriøse brukerne skjønner at de får ett titalls advarsler før de blir stengt ute så vil de benytte seg av det.

 

Nei, bli litt strengere. Vil gjerne at forumet beholder en viss seriøsitet.

 

Takk!

 

EDIT : OK, skjønner at han bruker denne meldingen som signatur. Tåpelig spør du meg.

 

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-08-17 20:20 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...