Solid Edge Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei Jeg har vært og samlet deler på internett og lurer på om de delene jeg har samlet passer sammen i det hele tatt så hvis du kunne gi en kommentar til delene eller gi meg tips, om feks deler jeg har glemt. eller noe sånt så ville det vært til stor hjelp Kabinett: - bZerk Miditower m/display, Sort Harddisk: - Western Digital Raptor 36.7GB SATA 8MB 10000RPM (Brukes kun til OS)(Master) - Seagate Barracuda 200GB SATA 8MB 7200RPM (Slave) CPU: - AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte MotherBoard: - MSI K8N NEO4 F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 RAM: -Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Skjermkort: - Gainward GeForce 6800GT 256MB GDDR3 GS PCI-Express,"Ultra/2400PCX GS",2xDVI Størm Boks: - bZerk,500W, Aluminium,20/24pin,sort/blå DVD Brenner: - Plextor DVD recorder PX-716SA SATA Retail (inkl. svart og hvit front) DVD Spiller: - Sony DVD Drive 16x/40x IDE Silver OEM Mus & Tastatur: - Logitech Cordless Desktop MX3100, tastatur/mus, USB, PS/2 Flat Skjerm: - Neovo F417B 17" LCD Skjerm i Sort Floopy Disk: - Sony USB diskettstasjon 3,5" 1,44 MB sort Speakers: - LOGITECH SPEAKER Z-3 2.1 40W RMS Operativ System: - Microsoft Windows XP Prof. SP2 Norsk, Fullversjon, Retail Rammen, cpu'en og hovedkortet er en del av en pakke - Oppgraderingspakke AMD S939 Athlon 64 3500+, nForce4, PCI Express, 1024MB Alt i Alt kom det hele på 18949 kr. litt dyrt men Verd pengene tror jeg Takk på forhånd Endret 12. juli 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Heisann starter øverst harsdisker: ser veldig greit ut, vet ikke prisforskejll på 36gb og 74 gb 10000rpm, men holder med 36. Tillegg kan du ha spill på den hardisken Kabinett og strømforsyning: Kabinett er greit, ferdig moddet hvis du syns det er kult. Til strømforsyning kan det være kjekt og ha samme merke ja, men jeg anbefaler MISt 500watt fra microplex! Hovedkort: helt greit Ram: Der ville jeg valgt annen. Det er "ok" ram det derre, men til din prisklasse så burde du ha God ram. eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300699&cks=PRL DVD brenner: du trenger alså ikke en så dyr dvd brenner "billigmerket" nec leverer veldig gode dvd brennere! Mus og tastatur: Hvis du skal spille så anbefaler jeg heller helt ok tastatur m/tråd og mx518 (blir også rimeligere) Flatskjerm: ble anbefalt en i dag http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122932&cks=FRO . hløytalere: ingenting å si på. Skjermkort: Der har du skrivefeil. Anbefaler 7800 eller ett x850xt pe CPu: Kjøp gjerne 3500+ men du kan velge 3200+ og overklokke til 3500+ eller så kan du kjøpe en 3700 san diego (veldig bra) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan ikke ha twinmos ram som skjermkort! funker veldig dårlig! er liksom ingenutganger og sånn ! Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Du kan ikke ha twinmos ram som skjermkort! funker veldig dårlig! er liksom ingenutganger og sånn! alså, her skulle du gjør det klart at han bæssja på leggen? men så bæssja du sjøl på leggen? Endret 30. juni 2005 av RiFkinD Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) TAKK FOR ALL REPLY'EN HADDE VISST SATT FEIL TEKST PÅ SKJERMKORT....MEN SÅNN GÅR DET NÅR DET BLIR MYE LIMMING PÅ PC'EN FEILEN SKAL BLI RETTET STRAX TAKK IGJEN FOR ALL REPLYEN Endret 1. juli 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ser du fikk tips om evnt annen DVD-brenner, det er sikkert greit for å spare, men har du råd til Plextor så hvorfor ikke. Du får hva du betaler for. Synes det var litt useriøst å nevne overklokking for å spare, for mange som ikke tør innrømme problemer med overklokking siden det virker for noen og ikke for dem. Mørketall kalles det visst Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Synes det var litt useriøst å nevne overklokking for å spare, for mange som ikke tør innrømme problemer med overklokking siden det virker for noen og ikke for dem. Mørketall kalles det visst det er jeg enig i og det med brenneren......Måtte bare ha en plextor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå