MovieZilla Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei, Kjøpte nettopp Gsmart II fra komplett, de påsto at de nettopp hadde fått inn partiet og at disse skulle være frie for linsefeil. MEN, jeg ser at dette kameraet ikke har noen resetknapp, betyr dette at de har kjørt en skrøner? Er dette en av kameraene med linsefeil? Merker forøvrig at bildene blir rimelig røde, men har ikke testet kameraet nok til å si noe konkret. Tips? Bør jeg få byttet den på et eller annet vis? -- MovieZilla <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: MovieZilla på 2002-07-26 09:01 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: MovieZilla på 2002-07-26 09:01 ] Lenke til kommentar
krakil Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 De kameraene som Mustek ikke hadde sendt fra sitt lager før linsefeilen ble funnet ble reparert, så selv om du ikke har reset knapp så er det sikkert ikke linsefeil på det, men hvis det er det så ser du jo det på bildene med en gang.... Lenke til kommentar
ralex Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg fikk mitt for ca en uke siden uten reset knapp og uten linsefeil. Men vil det si at jeg har samme innmat i kameraet som det med resetknapp i dekselet, kun uten hull i dekselet, eller er det andre hardwareforandringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå