-Tori- Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er jo enda en nyhet om Jamba frosken, http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306422... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Håper de taper i rettsaken og må DREPE FROSKEN! DREPE, DREPE! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 og har faktisk klart kunststykket med å komme seg til nummer én på musikklistene der borte Å herre gi meg styrke Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg må bare få uttrykke min ergrelse over TV3s reklamesendinger av dette tøvet. Det er ekstremt! De sender reklamen sikkert seks ganger i timen ... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg må bare få uttrykke min ergrelse over TV3s reklamesendinger av dette tøvet. Det er ekstremt! De sender reklamen sikkert seks ganger i timen ... Nuja, har nå opplevd at MTV hadde en reklamepause hvor 5 eller 6 av 8 innslag var fra Jamba. Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg må bare få uttrykke min ergrelse over TV3s reklamesendinger av dette tøvet. Det er ekstremt! De sender reklamen sikkert seks ganger i timen ... Nuja, har nå opplevd at MTV hadde en reklamepause hvor 5 eller 6 av 8 innslag var fra Jamba. Det er jeg helt klar over. Men så ser jeg ikke på MTV heller ... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor hater dere jambafrossken?? Synes den er søt jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hvorfor hater dere jambafrossken?? Synes den er søt jeg. Den må dø! Den er ikke søt. Den er stygg, og lager irriterende lyder. Den er overalt. TV, internett, radio(?)(!) Endret 4. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4451998 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 I hope they burn in hell!!!!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 http://www.start.no/tegneserier/m/mstriper/m20050623.gif Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Hvorfor hater dere jambafrossken?? Synes den er søt jeg. HVORDAN? seriøst? liker du virkelig den frosken? den er plagsom, stygg og har ingen ting på tv skjermer å gjøre Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvorfor hater dere jambafrossken?? Synes den er søt jeg. HVORDAN? seriøst? liker du virkelig den frosken? den er plagsom, stygg og har ingen ting på tv skjermer å gjøre Den er kul! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det lille lydklippet, har jo svirra rundt fra pc til pc i over 1 år før denne frosken ble oppdaget av jamba. Det var vel der alt gikk på snørra. Ingen liker jamba, men jamba har penger, og får da pressa inn de grusome reklamene sine overalt. Og vips, Jamba, og alt Jamba driver med, blir hata av folket. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Ikke meg! Hva er det som er så farlig med den! den lager jo så morsomme lyder! Endret 6. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ikke meg! Hva er det som er så farlig med den! den lager jo så morsomme lyder! Den lager morsomme lyder 24/7! Syns det var morro med den første reklama, men etter at jeg så reklama 5ganger ville jeg kaldkvæle den stakkars frosken! Så kom DjCrazyFrog og nå: Musikkvideo, cd singel og masse masse reklame!! De tar det for langt! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 la den fittefrosken DØ! brenn den opp og send asken uti verdensrommet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå